Gå til innhold

Nokon med termin 25/26 april ?


Marie 82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også beregnet til 26. april. Jeg bor i Tromsø, og er gravid med nummer 3. Klarer ikke å slappe helt av, hadde en SA i juni i uke 5, men håpet stiger for hver dag. Gleder meg veldig til uke 12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje vore gravid før så dette er spennande. Eg har fått meg meg at det er ein viss risiko for abort før 12 veke, så eg slappar ikkje heilt av om dagen eg heller. Bør ein oppsøke lege så snart som råd for fyrste konsultasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også regna meg fram til termin 26.april på kalulatoren her :) Gleder meg! Blir mamma for første gang :)

 

Det er jo helt topp å kunne snakke med andre som har rundt samme termin som meg selv her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Testet positiv på lørdag, og er fortsatt i sjokk.

Etter kalkulatoren her har jeg termin 25. april.

 

Oslojente bosatt i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har termin 26. april!! første gang, så er veldig spent.

Har noen av dere begynt å bli kvalme enda? jeg merker nesten ingenting utenom litt mensaktige smerter i mage og rygg.

 

GLeder meg til UKE 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eg har ikkje merka noko til kvalmen endå, men har dei siste dagane vorte litt meir uvel i magen. Eg har slik som deg, noko som kan minne om litt mensaktige smerter. Dei kjeme og går, spesielt om kvelden. Det som eg har merka best til no er brysta. Dei er blitt kjempestore og vonde, og det blir nok ikkje betre med det fyrste kan eg tenke meg......

 

Håpar det går ei god stund til før kvalmen kjeme...eg har ikkje lyst å fortelje nokon om graviditeten vår enda.(Vi har ikkje sagt det til nokon endå)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt en SA i siste svangerskap, så jeg dryger jubelen litt te uke 12, men hadde en liten lykkerus-dans på stuegolvet tidligere idag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminkalkulatoren her sier 25. april.

Vi har en jente på snart 2 år fra før, og bor i Bergensområdet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...