Gå til innhold

Noen som vil se hvilken barnevogn vi har valgt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hver sin smak med farger da, men vogna er sikkert kjempekjekk den:) må være deilig å ha bestemt seg å ha det klart:) gratulerer!

Skrevet

den var sinsykt fiiin:) er det slik vogn man kan bruke som sportsvogn oxo?

Skrevet

det følger med både stelleveske og matchende allroundpose også inkludert i prisen..:)

Skrevet

Den har jeg også.. bare svart:)

Skrevet

Fin vogn...:) men likte ikke de rutene, ser litt oldfashion ut me de...men ellers veldig fin:)

Skrevet

det går ikke ann å legge ut link til den på www.emmaljunga.se skjønner du=)

Skrevet

jeg kunne ikke ha hatt hvit vogn... søler og griser ...hadde fått sponk viss jeg fikk en flekk på... ellers fin den... har svart simo jeg....

Skrevet

Vi skal ha sort Emmaljunga, men vi skal ikke ha Emmaljungas stelleveske. Synes ikke den var noe tess. Synes den kjentes ut som en klump med tøy - skikkelig løs.

Skrevet

Gud å jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den vogna..

de er så innmari fiiiine..

Skrevet

Jeg måtte egentlig kjøpe billig da, BF hadde stukket av med innmari mange av pengene mine.. jeg kjøpte en brukt BRIO kombivogn 2006 modell. den er fin, det er ikke det. men jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt Emmaljunga..

Skrevet

what??? værste jeg har hørt..fysj for en type...ja brio er flotte vogner det også

Skrevet

kjempe fin vogn! Holdt på å kjøpe den jeg også, i svart. men endte opp med simo. =)

Skrevet

Den er helt nyyydelig. Har lurt litt på den selv også, men er litt skeptisk til så lyse farger.

Skrevet

ja,men jeg er såå lei svarte og mørkeblå vogner hehe...trekket kan jo vaskes:))

Skrevet

Samme som vi har kjøpt. Men vi har kjøpt den i Copper. Kjempefornøyd jeg da :)

Skrevet

Vi har kjøpt samme :)) Jeg er såååå begistret - falt pladask for den! Nå står den her i stuen og bare venter på å bli brukt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...