Karabimbi Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hei. Lurer på om jeg skal prøve litt sinksalve i området rundt skjedeåpningen. Har noen prøvd det med godt resultat? Det svir så forferdelig når jeg tisser. Svir kun når det kommer urin på dette området. Det er en måned siden jeg fødte og i dagene etter fødselen svidde det helt andre steder, så dette har ingen ting med sting eller rifter å gjøre. Jeg går fremdeles med bind eller truseinnlegg hele dagen og natten for renselsen er ikke over. Mistenker at dette er årsaken. I natt lå jeg uten truse (på et hådnkle) for å lufte litt. Kanskje det også kan hjelpe. Noen med liknende problemer?
lenej :o) Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 smør heller sånn krem som man bruker på såre brystvorter, sånn purelan, elelr avent sin krem. finnes på apoteket. ble selv sydd etter fødsel, og svei skikkelig, måtte tisse i dusjen.. men disse kremene var veldig gode, å hjalp skikkelig!!!!
Pærefrø Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Ta heller å bland deg ei balje med vann og grønnsåpe å sett deg i. Ha vannet litt varmere enn lunket(skal ikke være ubehagelig å sitte i) og ha så mye grønnsåpe i at vannet blir "glatt" sitt et par ganger om dagen og skyll godt etterpa....
lenej :o) Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 ja, og forresten, eg hadde en rift opep ved klitoris, som ikke var oppdaget, som eg måtte end å sy noen uker etter fødsel. var det som svei på meg. kan du ha noe som er oversett? ta gubben til hjelp, å gå til "undersøkelse" av området.
Kamomille Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 jeg brukte avent sin spesialsalve på meg selv etter fødselen. nesten som zink salve......Funket helt fint for meg!!! jeg har brukt dette etter å ha hatt soppinfeksjoner også - med godt resultat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå