Fødeklar_ja! Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hvordan vasker man den egentlig? Skal bruke den jeg hadde til sønnen min, men er jo en del over 1 år siden den ble brukt og da vil jeg vaske den. Men hvordan?
Lisa*5november* Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Tror en kan vaske trekket utenpå i maskinen, men den dyne saken inni må muligens renses? Har ikke så god greie på det, men i min var det ull og den måtte jeg sende på rens.
Lykkelig med 2 barn Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 På min pose står det vaskeanvisning på lappen inni. Husker jeg ikke feil vasket jeg trekket på 60 grader og dundyna på 30 grader og i tørketrommelen etterpå.
Tutten-tei Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jeg vasket trekket på 60 i maskina, men dyna har jeg bare luftet. Den har ikke vært brukt siden 2003, men har vært nedpakket så jeg håper det går greit å bare lufte den godt....
petite fleur Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg vasket trekket på 60 grader og dyna på ullprogrammet på 30 grader. Gikk fint det:)
Bietta Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Novembernurket, hvilket år kjøpte du voksiposen din? Har hørt om noen som har ødelagt posen når de har vasket den i maskinen, men kanskje de posene var veldig gamle? Jeg kjøpte min i 2002. Hadde tenkt å sende den til rens, men frister litt å bare vaske den selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå