Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal få vogna emmaljunga smart duo av mamma og pappa og svigers..mamma og pappa skal gi oss 3000,- og svigers 2500,- =) ergo slipper vi å betale noe selv..vi skal også få Odenwalder posen til jul av foreldrene mine til jul og sprinkelseng av svigers.:)) og søs og bror skal kjøpe lekegrind..DEILIG=)

har vært nede og betalt inn depositum på 2500 for vogna nå=) den var bare sååå lekker *s*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke deilig med sånne foreldre.

Vi får også av mine foreldre vogn og seng.

Og min lillebror vil også kjøpe noe. jeg kjøpte det meste av utstyret til hans lille nemlig siden deres økonomi ikke var den beste.

Har sagt jeg krever ikke å få noe igjen, en liten ting rekker lang.

Så nå gjenstår bare og velge ut hvilken vogn og seng jeg vil ha til vår prinsesse.

Skrevet

Kjempedeilig=) Det er jo ikke akkurat billige ting heller :// Og siden vi solgte ALT etter førstemann, er vi super takknemlige =) Når har du termin? Hvilkevogn tenker du på da? hehe gøy dette

Skrevet

Termin 11. desember med en liten jente. Det blir min første. Min kjæreste har en fra før men ikke så god kontakt med henne desverre.

I og med det er min første har jeg ikke så mye erfaring med vogner, må nok ta meg noen turer i butikken når jeg kommer hjem til Norge.

Har lyst på en med rosa farger i til min prinsesse:-)

Skal hun være prinsesse så skal hun jo:-)

Gleder oss masse nå

Skrevet

ja er det ikke koselig med snille foreldre

av mine foreldre så får vi både seng, vugge og kommode :)

vogn og det andre utstyret fikk vi når vi venta førstemann :))

Skrevet

Vi får ingenting vi.. Buhu!! Foreldrene mine er skikkelig gniene (selv om de ha stussen full av gryn), så her må vi klare oss selv:) Men det går nok bra det også!

Skrevet

Jeg heller kommer ikke til å få noe, må nok regne med å kjøpe alt selv. Har ingen foreldre å få noe med jeg :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...