Gå til innhold

vil ik være hysterisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

har siden i går hatt mensmurringer, i går så ille at det var likefør jeg begynte å grine.

kan ik huske at det var sånn med førstemann.

har siden ejg stod opp i dag vært kjempe kvalm, og fryser hele tiden.

magen er hard heletiden.

kjenner heldigvis liv.

men er likevel litt redd.

føler at ejg har fått infulensa og har kraftig mens samtidig.

har litt blod spor i utfloden.

har ik tatt kontakt med føden eller jordmor,ik en gang fortalt det til min kjære.

vil ik være hysterisk, komme opp på føden for å måtte dra hjem igjen.

noen andre som har det sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt mere mensmuringer og følt meg ganske sliten.Følte at jeg brygga på noe, men det slo aldri ut nei. Hatt hodepine i noen dager og kvalm innimellom nesten så jeg netsen måtte spy.Jeg tok meg en tur på legekontoret jeg da og fikk en sjekk på bl.tr og urin etc for å være sikkert. Fikk beskjed dom å slappe av mer. Du har tydligvis hatt verre smerter enn meg da du blir på gråten og slike smerter skal man jo ikke sier dem så ring hør på føden da legekontoret ikke er oppe, så slipper du være engstelig.

Skrevet

Ring og snakk med de:) du er da ikke hysterisk av den grunn:)

Skrevet

Ring til føden og be om å få komme til en sjekk.

Jeg synes ikke du er hysterisk i det hele, husk at de er der for deg, og for at du skal føle deg trygg. :-)

Lykke til!

Skrevet

Ring føden med en gang!! Håper at du har gjort det allerede men hvis ikke så gjør det med en gang!!! Mener ikke å skremme deg men har desverre dårlige erfaringer selv og mye av det du skriver minner om slik jeg hadde det! Håper det går fint med deg. Hadde vært fint om du oppdaterte. Klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...