Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 har forstått det slik at disse plastlekegrindene ikke har bunn som kan reguleres...blir vel veldig tungt å rekke helt ned i lekegrinden når man har en nyfødt? men til gjengjeld er jo trelekegrinden stor og tar mye plass...hvilken ville dere valgt? dette er et eksempelilde av plastlekegrinden: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10923256&sid=xz18rea9eH2c043461&WT.svl=Link (som forøvrig er overpriset..hehe koster jo 498 splitter ny på Rudo)
Beama Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Jeg skal kjøpe trelekegrind... mest på grunn av att bunnen kan heves... brukes nok bare de første månedene her, sånn att babyen kan ligge trygt når storesøster løper rundt. Hadde aldri lekegrind til henne, hun lå rett på gulvet på en matte=)
Hidjey Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg ville aldri hatt sånn med "Netting" som på den du viste på finn. Tror jeg hadde blitt skikkelig svimmel av å titte ut gjennom den, faktisk.
Kamomille Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 jeg ville absolutt gått for en tregrind. Vi ahr prøvd begge deler og er absolutt mest fornøyd med tregrinda. Der kan bunnen heves/senkes, den er mer solidog stødig og den er mer interesant for barnet når han/hun begynner å reise seg. Lettere å reise seg i tregrinda og f.eks øve seg på å gå langs kanten. Skal man ha plastlekegrind kan man like gjerne bruke reisesenga synes jeg!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Vi hadde plastikk med nettingvegger. Den største fordelen med den i forhold til treverk er at barnet ikke slår seg når de detter mot veggen, og at de ikke kan sette fast armer og bein. Kan jo fort knekke noe hvis de faller og setter fast en arm eller bein på veien. Våre har stortrivdes oppi der begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå