Gå til innhold

Styggeste banneordene/frasene du kan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skrive ett koselig brev til en "kompis", og trenger noen innspill ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner virkelig ikke... Og skal du skrive et lite koselig brev, har det best effekt uten banneord:)

Skrevet

Hehe.. Jeg har skrevet ett brev der jeg har gått på psyken hans til de graaaaaaaaader.. Nå vil jeg bare sende ett for å få ut agresjon :-)

Om jeg sender det eller ikke, vil humøret vise ;-)

Skrevet

Yppert: Nei, munnbruken din kunne jo en prest ha brukt :-)

Skrevet

Jeg kan jo ikke så mange banneord=P Og de jeg kan, kan du... Så får ikke hjulpet deg da=P

Skrevet

Hva med å bare ta en telefon?

Skrevet

Tja:

Brenn i helvette din forbanna micropikk av en rævpuler ( en frase som kan funke på en homofob).. Alt som disser størrelsen/ funkjsonen på pikken er svært fornærmende for de fleste mannfolk...

Dårlig fantasi i dag..hadde det vært en dag jeg var forbanna på gubben så kunne det blitt bedre kansje? ;)

Skrevet

du må jo fornærme egoet til mannen da begge hodene.

du må på mange måter fortelle han at han er dum. og dså må du angripe størelsen på hans ubrukelige utstyr.

får å virkelig sneipe fyren kan du tilby å hjelpe han med tingene.

fynker hvær gang det. her er det om å gjøre å ikke være seriøs. for skal du noe annet enn å såre fyren som å få han til å forstå ting. så kan du ikke banne eller fornærme men faktisk snakke til han på en likestilt måte eller gjærene slik at du er dummere enn han metoden og lirker det du vill inn under huden på han slik at han tror at alt er hans påfunn og at han er glup.

manfolk. de er så dumme, lett å lure. lette å tråkke på haha

Skrevet

skulle for faen ikke være anonym jeg da.

Skrevet

Er det "mannehaternes dag" på både bim og dib, eller?

Skrevet

om det er mannehaternes dag vet jeg ikke svarte bare hva jeg er oppdratt til å gjøre jeg ;P

Skrevet

din satans forbanna rævsleikanes hæstkuk av en rævpult stygg idiot... !!

der har du en kjærlighets linje fra hjertet av finnmark... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...