Gå til innhold

Jøss...alle tre ungen ble henta av besteforeldra... :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viste ikke noe jeg..plutselig sto de i stua her og sa jeg skulle finne fram noen bleier og fikse et par flasker til minsta så skulle jeg få barnfri noen timer så jeg kan slappe av :-D HEEEEERLIG!!! Første gangen jeg er HELT alene her i hus..kun meg og Molly Pus...stille og freeeeeedlig :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅHHHHHHH....GRRRRRRRR....jævlaaaaaaaa f........

NÅ BLE JEG AVENSJUK !!

Skrevet

Kan jeg låne besteforeldrene dine litt????? FØR JEG KLIKKIER:-)

Skrevet

Æ ska fader mæ lån dæm først, du kain trossaillt hoill ut ei stuinn t, mainndi som du e !

Skrevet

Hør her sloggy.... Du kan slippe drittungene dine ut på beite bak fjøset, jeg derimot bor sånn til at 6 åringen legger stein på jernbanesporet, leker på veien, henger på butikken og gjør ellers bare faenskap... JEG SKAL LÅNE EM FØRST..... Du kan holde deg litt til.. du er tross alt ei skikkelige bon-taus så hold kjeften på dæ:-)

Skrevet

Ja, men faaaaaaa'n skal jeg aldri få gå i fjøset alene, jeg da....hæææ? Tross alt en par kyr som trenger litt extra psykologisk hjelp, pga jurbetennelse...Bakfjøsn du liksom, der står jo alt det dritt farlige stål,olje, diesel, gjødning,rundopp osv...lagret Æ FØRST!!!

Skrevet

GLEM DET!!! Ungene dine er sikkert så kreative at de klare å få til noe morsomt sprengstoff av lageret bak fjøset.. Du derimot bør holde deg langt unna å leke psykoanalysens mor med kyrne dine...jurbetennelse eller ei.. KUAN HAR FØLELSA DEM Å.... Jeg skal låne Uglas besteforeldre først..for faaaaaaaaaaen... !!!!!!:-)

Skrevet

Si ifra neste gang de kommer, så kan de få drittungen min og.

Skrevet

Besteforeldra er nok ikke til utlån...jeg er for egoistisk :-DDD Knegg...

Nå har jeg skifta kattedoen og vaska gangen...rydda opp leker og satt på klesvasken..så her skal det nå slappes av :-D

Skrevet

Egoistiske kjærringlærve:-) Hva med dine empatiske evner for oss aleneforeldre da??? Får vel importere ett par russerbesteforeldre når jeg først er i gang med import alikevel:-)

Skrevet

Hoho....var selv alenemor til eldste i 6år takk ;) Ikke mye fri da i grunn. Nå har jeg vært alene med alle 3 unga nesten hele uka..så da syntes foreldra mine jeg fortjene en liten pause fra ungeståket.. ( kansje fordi jeg var snill pike og passa mine yngre søsken mye da jeg var i tenårene...så de fikk litt fri fra maset...man høster det man sår vettu ;)

Men full sympati....har stor respekt for de som er alene med fler unger til daglig..det er hard jobbing...er endel alene med mine når han må på langturer. Så på et vis er jeg periodevis "alenemamma"....sånn sett...ingen planer om å bli det på heltid i hvertfall..huff..

Skrevet

Hva... sympati fra deg????????? Her må jeg sjekke om noen av ungene har sølt korrekturlakk på skjermen eller noe annet søl som har kommet frem... hmmm.."gnikk, gnikk, gnukk, gnukk.... Hmmmmmm.. sikker på at du ikke skrev feil eller manglet en komma eller 2 nå???? hehe.. Her rømmer besteforeldrene bare jeg nevner ordet besøk:-) Så ta vare på dine du....

Skrevet

Knegg..jeg har da litt empati jeg også på en god dag ;)

Hehe..smører dem jevnlig med en flake vin eller XO :-DDD

Du burde prøve det kansje? ;)

Skrevet

hehe.. bestikkelser hjelper lite der i gården:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...