Twintipp og himmelblå Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Jeg skal gjøre rent og ordne istand til fest hjemme, så skal jeg og lilleputt reise på hytta til svigers å være der ikveld, mens mannen har folk hjemme... Når vi kommer hjem tenkte jeg å sette meg på verandaen med en bailyes å høre på konserten de andre skal på:-) *puste* Dere da?
Eve Dallas Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Jeg har nettopp levert datteren min hos søsteren min, og skal derfor bevilge meg en etterlengtet "gjøre ingenting" dag!!!!
børdi Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 ingenting skal jeg i dag.. Har vært å sett på skrukketroll, snegler, tusenbein, maur og edderkopper med eldstejenta nå som laban sover, Og vi har bakt, muffins, som vi har kost oss med med saft til..:-) så blir det å lage middag, leke med ungene, og så vaske gulver og dusje i kveld etter ungene er lagt. Og etter det, blir det nok et glass vin hehe,,, gubben jobber i heele dag så...
mamma39 Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Hei. Jeg skal ta inn klær, og henge ut klær. Så må jeg dra og handle sko til gutten på 4 år. Så skal gubben lage pizza, og kose oss resten av lørdagen. ; )
dumme mamma Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Nå er jeg på jobb. Etterpå skal jeg innom butikken å handle, så kommer søstra mi og sambo på besøk og det blir grillings. nam nam. Å så har jeg fri imorgen JIPPI
Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Nå skal vi en tur på stranden i kveld skal jeg gjøre lekser og min kjære skal jobbe..
Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Vaske ferdig leiligheten, handle og hente en pakke på posten. Spennende altså. Før i dag har jeg forelsket meg i Cilit Bang smuss og avløp. Skaff meg et liv, noen.
*Rutletutt* Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Så grei du er da, T - som rydder og gjør rent for at mannen din skal ha folk hjemme:o) Her er jeg "alenemor" i dag også - samboer er på kurs med jobben, men kommer heldigvis hjem i 18-tiden. Har vært på akupunktur med mini og vært å handlet etter det (ikke bare-bare med begge to, men det gikk egentlig veldig greit) ) Holder nå på å spise litt før mini skal få pupp og skiftes på - så skal jeg ta meg en tur ut med Milla i vognen og Tobias - han må få komme seg litt ut å leke:o) Etter det har vi ingen planer. Håper å få ryddet litt her når samboer kommer hjem.
Gjest irismor Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Sendte akkurat snuppa avgårde med svigers. Samboeren og jeg skal i 60 årslag i kveld.
Mille** Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Vi har vært å shoppet nå, og prøver å få barnevakt til snupp slik at vi kan dra å se shrek på nykinoen her sammen med storesnupp og tantungesnupp. I kveld blir det kanskje litt vindrikking. )
jente,jente, ? Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Nå har vi nettopp kommet hjem fra en venninne der ungene har lekt og kost seg masse.... Så nå sitter jeg her i 5 minutter før vi skal spise litt, så rydde og tørke litt støv og støvsuge.. Så tenkte jeg å plassere gressklipperen forran gubben så han kan klippe gresset.. Så er det vel kvelden da alt det er gjort tenker jeg.. så da blir det å lage gryterett og bare slække...
PrinsesseSjefen Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Jeg har akkurat kommet på jobb... og skal være her til 22, og fra 730-15 i morgen. Jeg jobber "alltid" når det er fint vær. Så jenter, om tre uker blir det fint vær den helga og...hehe
celodi Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Vi holder på og lager middag..Så skal vi hjem til noen venner i ettermiddag så ungene får leka seg.. I kveld blir det kanskje leiing av film og bare kose oss=)
Giftmamma med2jenter Skrevet 25. august 2007 #14 Skrevet 25. august 2007 vi skal på venner venners fest idag...på "potetfest". snuppa skal være hos mormor og bestefar..det er alltid stas..
sesamfrø Skrevet 25. august 2007 #15 Skrevet 25. august 2007 Skal på Parkenfestival i Bodø;-) Var der igår oxo, helt superdupert! Gjørme, musikk og øl i plastkrus.. Here I come!
Mulle :) Skrevet 25. august 2007 #16 Skrevet 25. august 2007 Skal gjøre ferdig resten av huset. så skal vi ha vorspil her. Så skal vi på fest etterpå Ungene er på hytten med mormor pg morfar
Blue Lady Skrevet 25. august 2007 #17 Skrevet 25. august 2007 Har en stk. Lucas med feber og supersurk her hjemme, og en liten Mina som har økedag på andre dagen, så jeg har nok og henge fingrene i her hjemme.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. august 2007 #18 Skrevet 25. august 2007 jeg har vasket, ryddet, gått tur m lillejenta, vært på besøk, handlet, lest aviser. Snart blir det taco, og rødvin litt senere på kvelden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå