Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Tok ks den 16.. vegte 61 før svkapet. sånn ca.. og vegte 79 kilo, helt på slutten. så la på meg en del.. Tok mot til meg og gikk på vekta, en uke etter ks.. og da vegte jeg plutselig 67!!!! ble helt overraska.... =) =) Var ikke dette mye... ??? =) =)
Tpop Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Nei det er vel vanlig antar jeg.Jeg gikk ned 14 kg på 14 dager.
aanonym Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Jeg hadde masse vann i kroppen, stor baby, masse fostervann osv og gikk ned 19 kg de første 6 dagene etter fødselen! Denne agng tror jeg ikke noe tilsvarende kommer til å skje, har nemlig minimalt med vann i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jo det var mye, men så heldig du er. Jeg gikk på vekta en uke etter fødsel og veide 2 kg mer enn før fødselen..... Hadde plutselig fått mer vann i kroppen..... Ja ja , vi er alle forskjellige..... Din heldiggris....
Tpop Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Så kan hende du raser ned litt til også Jeg gruer meg til at den store bebimagen blir borte for da blir dt bare fættimage igjen her,sukk. Har mange kg og gå ned etterpå så jeg gleder meg jo til å få starta opp igjen på det prosjektet:) Lykke til med neste uke da:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2007 hehe.,. jøsses så mange kilo noen fikk av her da=) er storfornøyd jeg nå skal d sies at jeg ikke hadde så mange ekstra kilo fra før jeg da.. så føler magen er riimelig flat nå=) men langt i fra sånn som den var selvfølgelig.... =) men d skulle bare mangle! =) Men ble uansett sjokka når jeg gikk på vekta:) positivt overraska!! =)
bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Candycupps: Hvordan har formen din vært etter KS? Er tiden etterpå like skremmende som man får inntrykk av når man leser om KS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå