Gå til innhold

NED 12 KG PÅ EN UKE !!!!!!!!

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ks den 16.. vegte 61 før svkapet. sånn ca.. og vegte 79 kilo, helt på slutten. så la på meg en del..

Tok mot til meg og gikk på vekta, en uke etter ks.. og da vegte jeg plutselig 67!!!! ble helt overraska.... =) =)

Var ikke dette mye... ??? =) =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var mye:) men du burde være glad for at du har tatt av så mye på så kort tid.....andre kan slite i mange mnd/år for å gå ned det de gikk opp i svangerskapet

hvor mye la du på deg i svangerskapet da?

Skrevet

vegte ca 61 før sv.skapet.. og var vel oppe i 79 kg før babyen kom ut =) så 18 kg.. =)

Skrevet

tok av meg 10 kg på 4-5 dager da jeg fødte...

ikke for å ta fra deg noe glede, men alt som kommer ut av kroppen under en fødsel veier jo mye da :-)

Du er nok egentlig kroppslig sett 1 kg lettere også. puppene dine veier mer nå med melk enn de ville gjort normalt.

Skrevet

heh.. bare morsomt å høre at det er andre også som raser ned=) vet jo at mye veger en del.. men såg bare ikke for meg at jeg skulle være så heldig å miste så mye så fort=) det trodde jeg skjedde alle andre enn meg liksom hehe:P

Puppene har også vokst myyye ja... så veger nok en del de =)

Skrevet

det lover bra for oss andre som ikke har født enda det da...=)

Skrevet

etter fødselen går jo vekta ned fordi barnet kommer ut, morkaka, masse væskeoverskudd i kroppen (det er kanskje størsteparten av vekta)ingen går ned alt det der ved slanking, det er bare sånn det er

Skrevet

Ja det er artig. Jeg gikk ned 10 kg på to dager etter forige fødsel:o)

Skrevet

Jeg gikk ned 12 kilo under forrige fødsel (giga-store tvillinger, dobbel av dobbel mengde fostervann og en diger morkake), og før jeg reiste hjem fra sykehuset, hadde jeg tatt av 5 kilo til, dvs. alle 17 kilo jeg la på meg i forrige svangerskap. Under ammingen pleier jeg alltid gå mye ned, for så å gå litt opp igjen etter amme-slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...