lillevips71 Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hei, vi har en sønn som er 2 år og venter nytt familiemedlem november og trenger en søskenvogn. Har kikket litt, men syntes det er vanskelig. Ønsker en stabil vogn med gode hjul, har en quinny 3 hjuling fra før som vi var veldig godt fornøyde med. Har dere tips, taes det i mot med stor takk! Ønsker litt søt vogn da neste ser ut til å bli ei jente!
strekkmerketrollet Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 jeg synes Teutonia team s4 er kjempegod
SuperGlad Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 jeg har nettopp kjøpt en phil and teds, å den virker helt genial!!!!!! snuppa blir 16 mnd når hun blir storesøster nå i september, å lillegutt ligger da i en mykbag under sittedelen til jenta vår. Jeg har hørt bare positive ting om denne vogna som kan brukes som vanlig vogn når den største begynner å gå hele tiden selv, eller hvis man bare skal på tur med det ene barnet. Enkelt og greit å ta bort søskensetet :-)
lillevips71 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 Hei, hvor får man kjøpt Phil and Teds?
SuperGlad Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 kjøpte min på barnas hus i tr.heim. http://www.danielsbok.com/utstyrsliste_trille.php på denne siden kan du lese litt om vogna å se bildet. Det ser skumlere ut på bilder enn det er i virkeligheten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå