Gå til innhold

noen helios-damer her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

og da mener jeg damer som sverger til økologiske og bio-dynamiske produkter!! :)

kan dere ikke fortelle litt om hvorfor dere velger disse produktene, hvordan dere lever gennerellt, (pengebruk,matvaner osv,) og hva slags prinsipper dere lever etter??

er så fasinert av folk som klarer å leve økologisk og ideologisk med tanke på pengebruk og bruk-og kast mentaliteten.

hadde flere levd med tanke på at vi må ta vare på det vi har, ikke sløse, men utnytte de ressurser som finns, så tror jeg alle hadde hatt litt bedre samvittighet:) (klarer ikke dette selv asså, er bare imponert over de som fikser det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nok ikke så fryktelig flinke vi heller, men vi velger økologisk mat der det faktisk finnes et valg, bruker kun økologiske vaskemidler. Du får det du trenger av det på de fleste helsekostbutikker. Til klesvask, husvask, oppvask osv.

Vi kjøper også mest mulig økologiske klær til datteren vår, det er dessverre ikke det helt store utvalget til oss voksne enda, men det kommer nok.

Økologiske hudpleieprodukter er også et "must", både til oss voksne og barn. Og bleier da, vi har valgt å bruke økologiske engangsbleier.

Også går barnet vårt i Steinerbarnehage da!!!

Skrevet

synes det høres ut som du er veldig flink jeg=) hvor får du kjøpt de økologiske engangsbleiene henn?? du mener ikke tøybleier? jeg vurderte det sterkt før fødsel, men sambo nekta , så da ble det vanlige..

og hvor kjøper du økologiske klær egentlig? har sett de har litt utvalg i nettbutikker, men ikke ellers! bor på bygda, så alt er jo i begrenset utvalg her!!

vurderte også selv steinerbhg, men nok en gang satte sambo seg på bakbeina, ikke fordi han er i mot steiner, men fordi i den bhg som er nærmest her, er det kun lederen som er utdannet steinerped, så da mente sambo at hun like gjerne kunne gå i vanlig bhg med lenger åpningstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...