mokkimokk Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hei! Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg skal studere ved universitetet dette semesteret. Jeg er gravid og skal ta permisjon over jul. Har også ett barn på ett og ett halvt år. Har nettopp mottatt gjeldsbrevet/stipendmeldingen i posten nå. Men der står det at jeg kun har fått lån på 82900. Har jeg ikke krav på forsørgerstipend når jeg har ett barn fra før da?? Vet at fødselsstipendet ikke er regnet med her, det må jeg jo søke om etter fødselen. Men burde ikke forsørgerstipendet stå her? Blir veldig takknemlig for svar. Har prøvd å ringe lånekassen flere ganger, de tar jo aldri telefonen. Bor ganske langt unna kontoret deres, og mail tar det jo en evighet før jeg får svar på..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hei, jeg er selv student. På gjeldsbrevet mitt så stod det hva som var lån, stipend og forsørgerstiepnd..Hør med de
Ella29 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jo det har du, men bare mindre enn med første tror jeg. Har selv måtte sende lønnslipp fra samboer3 ganger før de endelig klarte motta den, etter jeg ringte og de plutselig fant den likevel.. De er håpløse... Men er ikke så lang kø på telefonen hvis du taster riktik - lån og stipend og andre spm - maks 5 min de gangene jeg har prøvd, prøv etter 14 eller tidlig, da er det lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå