atlje Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Skal på A party i dag....altså man skal kle seg ut om noe /noen som begynner på a... noen som kan hjelpe meg??
SaftSuse *Overtid* Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Apekatt ) Hehe, kanskje ikke det mest komfortable kostymet å gå på fest i, men var det første som slo meg, hehe )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Angelina Jolie Apoteker Apekatt Arne Brimi (hehehe) Anastasia Akvarie Appelsin
Hjertefamilien Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Askepott... Aragon... Askeladden... Astronaut... Advokat... enkelest kanskje? Appelsin... hehe.. Ja, var det jeg kom på i farta :-) Artig med en bokstav som tema!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Anonym - ta på deg de kjedeligste og grå klærne du har, null sminke, dratt hår:) Aylar - he he, du skjønner sikkert hvordan du må kle deg ut da Allvitende - i hvitt f.eks. med en glorie over hodet kanskej og strø rundt deg med "dype" sitater om tilværelsen
It's all about me Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Afrodite - Kjærlighetsgudinnen )
atlje Skrevet 25. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2007 takk for alle tips... ser ut til at det blir askepott...før hun ble prinsesse altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå