Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 hvordan er posene...? Virker de bra..? Og er portoen dyr...?
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 jeg bestilte pose på lilleprinsen.no. Har ikke tatt i bruk posen ennå da, for det er en dunpose med lammeullunderlag Porto, vel jeg bor bare 10 min unna hun som driver utsalget, så det kan jeg ikke svare på .Men posen virker veldig fin. Betalte 1800,-
Mamman til M&E Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Samme som hun over her, den heter vel noe slikt som Lammy xl eller noe i den dur. Vi har brukt den da lillemann er født i mars, og er kjempefornøyd med den. Bruker lammeullet i vogna nå, og har gjort det hele tiden. Husker ikke hva vi betalte i porto.
lenej :o) Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Skal det ikke stå på nettsiden deres hva portoen er på da? er vel bare å se på disse fraktbetingelsene.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Vi har mottatt en fantastisk deilig Lammy XL i nydelig rødfarge, blir kjempefin i vår sorte oth da det er sorte detaljer på posen også. Vi har ikke tatt den i bruk ennå, men gleder oss til snuppa kommer:-) Betalte 1800,- + porto litt over 100,- som er postens sats, ingen andre gebyrer. Denne posen anbefales virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå