Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette.Lillegull har ørevoks i det ene øret, så nå drypper vi med olje morgen og kveld.En god del olje renner ut igjen,men håper at litt kommer inn i øret.Men er det sånn at voksen løser seg opp, og kommer ut?Trodde det måtte skylling til jeg.Men skylling gjør de jo ikke på disse små, sa legen.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker q-tips jeg. Veldig forskiktig selvfølgelig. Hun liker det ikke noe spesielt godt, men det må jo til..

Skrevet

På apoteket har de baby q-tips. De klarer man ikke å stikke for langt inn i øret på de. Kaja har mye voks i ytterøret iallefall

Skrevet

Olje skal bare løse det opp slik at ørevoksen kommer ut ja..for å unngå at all oljen ikke skal renne ut igjen kan du putte en tupfer ytterst i hvert øre..og ha de der litt. Anbefaler også de q tipsene til babyer fra apoteket;)de er flotte!

Skrevet

Takk for svar.

Jeg har også disse q-tipsene,men poblemet nå er at vi må få voksen ut av øret hennes.Var hos lege som så inn i begge ørene,og slo fast at det ene øret var ganske tettpakket med voks.Så nå drypper vi med olje.Problemet er at hun fikler etter alt, og tar seg til ørene. Er redd for at hun da tar ut tupferen og putter den i munnen.Er 10 mnd.Men er det noen av dere som har dryppet med olje, og sett at voksen faktisk kommer ut.Med kun bruk av olje.Ikke skylling.

Skrevet

Ja, jeg skjønner;)

jeg jobber på sykeh ørevoksen du ser med q tipsjem og er mye borti dette der..da drypper vi først morgen og kveld med olje en ukes tid - deretter skylling. Men om du drypper med olje noen dager, morgen og kveld, og prøver å fjerne den ørevoksen du ser med q tips..

siden man ikke skal skylle etterpå,så får du bare ta tiden til hjelp, så vil det nok komme iut etterhvert;)

Skrevet

Hei igjen!

Jeg fikk beskjed om å dryppe morgen og kveld i 4 dager. Håper noe av gørra kommer ut etterpå. Har holdt på i 2 dager nå,har fremdeles ikke sett noe komme ut.Men satser på at det kommer.

Takk for svar!

Ha en fin kveld!

Skrevet

hehe..da kommer nok GØRRA ut snart;)

ha en fin kveld da og;)

Skrevet

Det holder at det kommer inn en dråpe eller to i døgnet, over noen dager så skal det bli bedre sa de til meg hos legen. Etter noen dager kom det endel ut som vi bare vasket vekk med klut etterhvert (man skal BARE vaske det ytre øret selv om man er aldri så forsiktig...) og nå klarer legen å se helt inn igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...