Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hadde egentlig tenkt til å kjøpe en Peugeot 307, men det ser ut til at det blir en Opel Zafira i stedet. Dere som evt. har den, er dere fornøyd? Vi falt særlig for de to ekstra integrerte setene, og måten du kan regulere andre seterad på.
Frk. Hybelkanin Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Har den ikke selv, men mamma har og jeg har lånt den noen ganger. Og jeg må ærlig innrømme at den er vond å kjøre. mamma er veldig fornøyd, men jeg ville aldri hatt den.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 sjekk euroncap.com. Zafira gjør det ikke best, akkurat!
Gjest Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Den var da ikke av de verste heller.. http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_zafira_2005/217.aspx
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Eier den ikke selv, men kjenner godt til den bilen da jeg jobber med merket. Opel Zafira er et veldig godt valg, de er driftsikkre og trygge biler, hvem årsmodell har dere valgt? Lykke til uansett, dere vil bli fornøyde, og jeg syntes IKKE den bilen er vond og kjøre. Men smaken er som baken
Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Har ikke kjørt den jeg da (må ta lappen ferdig først, haha), men samboer mente den var god å kjøre. Men de fleste biler er nok bedre å kjøre enn den bilen vi har nå. Hvorfor synes du den var vond å kjøre?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 2005 modell, 1.8 comfort flerbruksbil eller noe sånt. TROR det blir den altså..
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 tenkte jeg måtte svare på denne... vi hadde lyst på en Zafira , men endte på en 307 å er KJEMPEFORNØYDE!!! vet jo ikke hvor mange dere er å sånn,men vi er 4 stk å hadde fint hatt plass til en til. Vi har to relativt store bakovervendte seter(britax fixway-izofix og besafe izi combi) og det er helt greit med plass har til å med hatt med en til ,da med forovervendt belte stol i midten. så jeg kan absolutt iallefall anbefale 307... men det hjalp vel ikke så masse ... hehe
Gjest Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Nå hadde vi liksom slått fra oss 307'en, da! Hehe. Men for all del, det virker som en bra bil det også. Vi er to store og to små foreløpig vi. En i bakovervendt sete, og en i fremovervendt. (Hun er 6 år, altså)
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 tror zafiraen og er veldig bra jeg,så tror dere vil bli fornøyde uansett man kommer vel enda litt høyere opp fra bakken i zafiraen-det er jo et pluss (syns jeg da) lykke til med bilvalget da
Darth Vader Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Vi har tre unger og Opel Zafira. Er kjempegodt fornøyd med bilen. Er digg å ha de to ekstra setene som man bare kan dra opp hvis man skal ha med seg et par ekstra på tur. Vi har hatt bilen i tre år og ikke angret en dag på det kjøpet. Syns den er god å kjøre jeg. (Men jeg er ikke spesielt opptatt av biler - hvis den starter når den skal, har gode kjøreegenskaper og ikke gir meg hodebry så er jeg fornøyd, hehehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå