Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde oss litt i går tidlig, kanskje det kunne hjelpe og sette igang noe selv om det er før tiden. (er jo lov å håpe). Det som ble resultatet var at jeg fikk mange kynnere på kvelden, ikke vonde, men de var hyppige og jevne i mange timer mens jeg satt rolig.

Men hadde jo ikke akkurat regne med at det skulle skje så mye, så kynnerene ble borte og vet dere hva??!!

Jeg har ikke hatt en så fredlig natt på lenge som jeg hadde i natt!!.

Jeg var oppe på do EN gang og som regel er jeg oppe 5-6ganger hver natt. Jeg har også en del kynnere på natten, men i dag så var det ingenting!

Så ikke noe vits med denna sexen, for det fikk jo bare motsatt virkning,hehe. Ikke sliten ble jeg av det heller for jeg lå jo egentlig bare der for å få det unnagjort,hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du fikk nå sove iallfall...

Var kanskje verdt det likevel da??

Skrevet

sæden funker bare på moden livmortapp, og mann må ha sæden lenge inni seg... det er et stoff i sæden som skal hjelpe å sette i gang rier..

det samme stoffet bruker de i gangsetting på sykehuset..

men sex er jo godt uansett da, bedre enn kanel og alt det andre:)

Lykke til jenter:)

Skrevet

Hva betyr det? Må mannen ha spart opp lenge?

Skrevet

Vi tok det etter boka ja, men er man ikke klar så hjelper det jo ikke så mye da. Men det som er saken er jo at sex er jo ikke godt lengre. Det er sårt, hovent og vondt nedi der, men må jo prøve det som prøves kan,hehe:)

Og hvis det er at han skal ha spart opp så har stakkarn her gjort det lnge hehe. Har hatt forbud siden uke 24 pga kynnere, så rognpåsan har ikke tømt seg mer enn noen få ganger på den tiden,hehe:)

Skrevet

nei ikke spart, men mann bør ha sæden inni seg en liten stund før mann går på do, viss du skjønner..

Skrevet

*tenker på det andre innlegget og leeeeeer*

Skrevet

Penis inni i 5 min etterpå og kjærringa sku ligga med beina heva i 10 min eller noe stod det, så oppskrifta ble nøye fulgt, men den gang ei.

Skrevet

hahahahahahahahahahahahahahahaaaa... sorry alså, men jiiizez så morsomt!!!! Lett å få til vettø, med gigantmage og bebis i lungene...!!

Skrevet

hihi, ja vi har hatt sex vi oxo, som endte med maserier.. men den hjelper å modne mer da, eventuelt åpner deg uten at du har så sterke rier, det er jo en bra ting..

:) vi skal prøve litt i kveld, hjelper sikkert ikke, men litt nærhet og kos er bra:)

Skrevet

ps: har du lenge igjen da?termin?

Skrevet

Ja det ble store pusteproblemer og måtte støtte meg oppover med store puter og dyner etterpå, for å få beina opp,hehe:)

Joda bra med nærhet og kos, men synd jeg ikke kan definere det som riktig kos lengre. Blir toppers når man jeg kan definere sex som det igjen:)

Her er det plankepuling for å få fortgang, og jeg spør sikkert hundre ganger, er du ferdig snart???!!!

Så takk gud for at han er rask, i noen situasjoner så er det bra også,hihi:)

Skrevet

ja det kan jeg tenke meg...hehehehehehe!! Fant du mail adressa mi forresten??

Skrevet

17 dager så kan vel se langt etter bebis en stund til....Har ingen store forhåpninger om det selv om jeg får mer og mer kynnere og mensmurring.

Mange før meg som har gått godt over tiden med det :)

Skrevet

MAN må ha det lenge inni seg.. (altså du...) Sikkert bare en skrivefeil.. :)

Skrevet

hehehe! stakar mannen, må jo få prestasjonsangst av mindre vel?! :D

Skrevet

Miss L fant itte mailadr di nei..den stod itte der. Har sendt deg en mail i stad trur jeg det var, men fekk itte lagt tell bilde.

Ja kan jo si at det tar jo litt lengre tid en vanlig da jeg itte akkurat er så gira som vanlig,hehe, (når det gjaldt det med prestasjonsangsten hans:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...