Duracellgirl*prøver* Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Tenkte jeg kunne spørre etter råd her også. Huff lille tigergutten vår er blitt syk.. tett i nesa si stakkar. Jeg har dryppet litt mm i nesa hans, håper det hjelper. Har også hevet senga i hode-enden slik at han ikke ligger flatt. Er det flere ting jeg kan gjøre? Både jeg og storebror er skikkelig forkjøla også.. huff.
Skuddårsmamma=) Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Huffda, ikke nå artig når disse barna blir syke. Iallefall ikke de som er så små.... Men det du må gjøre er å observere han godt. Følge med om han får feber og hvor høy den er. Gi evt pinex/paracet supp beregnet for spebarn dersom det ser ut til at han plages mye med feberen. Gi rikelig med væske, spesiellt dersom han får feber. Det er så lett at disse små kroppene blir dehydrert. Og kle ikke på han for mye slik at han taper unødig væske i form av svette. Fortsett å dryppe nesen og sørg for god luft. Små barn tåler ofte feber og forkjølelse ganske godt, men dersom det vedvarer, eller feberen blir veldig høy-kontakt lege! God bedring til tigergutt, storebror og mamman deres!
Adriansmor med tulla Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 kjøp sånn så du suger ut gørra i nesen på apoteket... blir lettere for de og puste da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå