hurra og hei! Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 nå har jeg vært på fest, for første gang siden babyen ble født. jeg klarte ikke å beregne dette med alkohol, og ble nokså full... er det greit å amme i ettermiddag? Da har det ikke gått tre timer pr. alkoholenhet......jeg drakk en flaske hvitvin og tre drinker, og det blir jo noen enheter...startet klokken åtte og avsluttet i tretiden...Babyen er nesten et halvt år.
Giftmamma med2jenter Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 de sier vel 12 timer fra da du sluttet å drikke..
hurra og hei! Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Hørtes fornuftig ut - takk for svar:)
Mamma'n til Julian Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Det er ingen fare å lamme litt før heller. Så lenge ikke dette skjer ofte eller hver helg da! Kommer an på hvor hysterisk man er=)
hurra og hei! Skrevet 25. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2007 Huff...det skjer jammen ikke ofte, og det blir ikke med det første igjen heller. Tror nesten ikke kroppen min var helt klar for dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå