elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 *wow* Begynner å glede meg nå! Har tidligere mest tenkt på det som litt skrekkblandet fryd ang det å få fullt fokus hele dagen - men nå gleder jeg meg bare. Det meste er i boks, så stresser ikke i det hele tatt. I natt reiser vi en uke til Rhodos, så er vi forhåpentlig fine og brune når vi kommer hjem:o) Så her i huset er det full vasking og pakking for tia. Har også en liten følelse på at vennene mine har noe på gang i dag, for alle er så hemmelighetsfulle.. kanskje utdrikkningslag på gang?! Og fikk beskjed om at det nok var lurt å være ferdig pakket til kl 1400 idag - så noe skal skje.. men hva?? *tihi* Alle dere andre som også næremer dere den store dagen: lykke til med de siste forberedelsene! Håper alt er i rute for dere også!
Hjertefamilien Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Er to uker til vårt bryllup også, og vi gleder oss enormt! Kos dere med dagen i dag, ferieuka og tiden frem til bryllupet :-))
Joikaboll@ Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 2 uker igjen her også, god ferieuke. Og det er nok blitt utdrikkningslag i dag på deg :-) Kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå