Nådrømmerjeg... Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hei, hei! Noen som vet om de digitale graviditetstestene er sikre fra ikm-dagen? Har tatt 10 tester fra billigtester de siste tre dagene. De er lyserosa, men har ikke blitt noe sterkere tror jeg. Og så lurer jeg på om det bare er øynene mine som ser feil... Men det er vel rart å få skyggestreker på 10 tester?? Har også hatt litt menssmerter i noen dager nå, og litt ømme brystvorter fra igår av.. Det pleier jeg ikke ha når jeg skal ha mensen
Birthen Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Jeg ville ventet til i morgen og tatt en test med morgenurinen. Da er HCG-nivået sterkest. Lykke til! Håper den blir positiv! PS. Jeg vet ikke hvordan billigtestene ser ut, men på f.eks Clearblue så er en strek en strek uansett hvor svak den er. :-)
Nådrømmerjeg... Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Så på clear blue er det ikke skyggestreker??
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jeg brukte billigtester .. i tre fire dager før jeg visste helt sikkert at jeg var gravid.. de viste svakt svak strek.. er 7 mnd på vei nå
Birthen Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Joda, er skyggestreker på Clearblue hvis HCG-nivået er svakt, men en strek er altså en strek uansett hvor svak den var. Sist graviditet tok jeg en test som viste veldig svakt positivt og trodde jeg ikke var gravid... Legen min lo godt når jeg kom tre uker senere og selvsagt var gravid. Er du ikke gravid skal den ikke vise noe annet en den ene streken.
Nådrømmerjeg... Skrevet 25. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2007 Takk for svar jenter Jeg maser fælt, men er så klar for baby..
enpå3ogenpå1 Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 det skjønner jeg godt! Krysser fingrene for at streken er kjempesterk i morgen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå