Monajenten Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Det lokale idrettslaget arrangerer turnpartier for barn, og jeg har fulgt med nettsidene omtrent hver dag siden de annonserte at det blir i høst også, og stod "info om påmelding kommer snart." På mandag var endelig informasjonen om påmelding kommet, samt en mailadresse hvor man skulle kontakte dem for påmelding. Sendte en mail på mandag, hørte ingenting. Sendte ny mail på torsdag og har ikke fått svar på den heller. Syns det er ganske dårlig, rimelig kjipt om det plutselig blir fullt og vi ikke har fått plass fordi de ikke har svart på mailen...ikke var det noe tlf.nr. man kunne ta kontakt på heller:-/
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Elendig! Kan du ikke finne nummeret i katalogen da? Er det S idresttslag? De arrangerer jo Markedsdag på Nesttun i dag.
Monajenten Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Nope, ikke de. Syns det er kjipt, har gledet meg til å få meldt henne på, og så får jeg ikke svar på den eneste kontaktmuligheten:-( Får finne nr. og prøve å ringe på mandag om jeg ikke har fått svar da.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Ja, det er dårlig. Hva er aldersgrensen på den turnen da? Fins det fra 2 år noen steder?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 det er dårlig ja de burde jo i det minste gi tilbakemelding så man vet om man er med eller ikke
Monajenten Skrevet 25. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2007 Den yngste gruppen her (er forresten Fana IL;)) er barn og voksne 3-4 år. Da skal de voksne være med. Så er neste parti 5-6 år uten voksne. Er i A.hallen så rett nedenfor meg, superpraktisk;) Tenkte at hun skal få gå på turn i år, og så blir det enten dans eller turn neste år.
Monajenten Skrevet 25. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2007 menga, ja det er liksom det jeg også mener. Ihvertfall når det er eneste måten å få kontakt på, og man ikke får svar om man er med. Tror nok jeg må få ringt på mandag.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Akkurat som her da, har meldt på eldstejenta på barneballet. Har heller ikke fått noe bekreftelsemail. Synes det er så dårlig. Hvordan skal vi vite om hun er meldt på eller ikke. Og hun som gleder seg sånn.
Hjertefamilien Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Ikke sikkert de sjekker mail hver dag? Her hos oss er alle velkomne, om vi er 10 eller 50. Blir bare flere partier :-) Håper dere får plass! Jenta mi begynte som to åring, er 6 år nå og stortrives :-)
frakk Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Hei. Fana Idr.lag sine foreldre/barn-trim-grupper er fryktelig populære. For ett år siden var det loddtrekning mellom alle påmeldte (jeg var ikke så heldig i den trekningen, nei...). Kan tenke meg det er plass til 1/3 av alle som melder seg på.. De to årene før så fikk man være med etter "førstemann til mølla" - prinsippet. Jeg vet ikke hvordan det er i år, da jeg ikke har meldt oss på i år...
Monajenten Skrevet 25. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2007 Men det står ingenting på sidene om loddtrekning, da burde det ihvertfall blitt informert om. Og uansett syns jeg at jeg burde ha fått svar. Helt greit at de ikke sjekker mailen hver dag, men siden jeg sendte på mandag og det er eneste kontakt-/påmeldingsmulighet, burde de jo virkelig sjekke den fra mandag til lørdag?
frakk Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Jeg er enig i at det har tatt lang tid. Men jeg mener å huske at det tok litt tid i fjor også før jeg fikk svar. Du får smøre deg med tolmodighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå