dritgrei hei hei! Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Det er rett og slett trist at det er over, også er det helt utrolig spennende at det nettopp har begynt... Litt sånn som å gå gravid.... Venter og venter og venter, plalegger og forbereder og gruing og gleding og spenning og alt, også kommer den store dagen, den dagen da alt skal klaffe og alt skal skje, også.... vips så er alt det over, men ikke likevel for slutten er starten. satrten på noe jeg kjenner at er godt og trygt og kosleig og fint - noe jeg blir blid av, selvom jeg er den som blir surest av alle oftest av alle. ha ha ha ha ha.... Jeg føler meg teit når jeg tenker så mye på dette, men jammen er det stort for meg å inngå ekteskap ;-))))))))
Dailis Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 En uke ja..... Men det er stort, viktig å vektlegge det og:) Men det er ektskapet som er det beste, selv om det ofte krever like mye jobb, om ikke mer:) Kose dere videre dere nygifte! Klem.
Maud Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Det er jo fint da - når man venter og venter, at konklusjonen er at det var verdt å vente på. Vi nærmer oss et år siden vår store dag og jeg kan jammen gjenkjenne tankene dine rundt den store dagen og det å inngå ekteskap. Det ER stort og det gjør meg glad å tenke på at den mannen jeg elsker så høyt, han elsker jammen meg også :-D
Tiggywinkle Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Husker første uken vår også - spesielt og fint. Tid til hverandre......når jeg ser på mannen min nå er alle følelsene bare enda sterkere og jeg vet at jeg gjorde et riktig valg:-) Kos deg også i din andre uke som nygift:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå