Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 38 og har skikkelig vondt i hoftene om natta! Flere som har dette, og er det noe jeg kan gjøre? Tips og råd mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har det, hvis vi har det samme da...hehe! Hos meg kjennes det ut som jeg blir skikkelig sliten av å ligge på hofta og jeg får ikke "lagt fra meg beinet" så det får hvile, er verkende vondt på et vis. Er det sånn du har det og? Jeg er i uke 30 bare da.....

Hos meg så blir det så fort vondt når jeg snur meg så våkner så innmari ofte, det eneste som er behagelig er å ligge litt over mot ryggen, men med en pute under halve rompa og korsryggen så jeg ikke ligger flatt.

Vet ikke hva dette er jeg heller....

Skrevet

kan hjelpe å pakke/rulle dyna mellom beina, sånn at hoftene ligger i rett posisjon, hvis du forstår...

Skrevet

Jeg har prøvd å legge puter mellom bena, men synes ikke det hjelper noe jeg :o( Kanskje det ikke er høyt nok...

Skrevet

samme her,men ingenting hjelper nei...driver bare å bytter side hele natta og gjør samboeren min sprø,hehe

Skrevet

Jeg har forstått det slik at man gjerne opplever slike smerter helt mot slutten når hodet ligger dypt ned i bekkenet og har festet seg. Jeg kjenner det også. Jeg sover med dyne mellom bena, syns det hjelper, og å ikke ligge for lenge på samme side. :-)

Skrevet

Jeg har vært plaget med hoftene siden starten av svangerskapet, men den siste uken har det vært helt for jævlig om natta. Har ikke prøvd med puter og div. mellom beina, mulig det virker bra det og. Men jeg synes iallefall det blir bedre hvis jeg ligger på siden (greier ikke å ligge på rygg) og setter den ene foten litt opp, at jeg skrever på en måte. Evt. kaster det eine beinet over samboeren min hehe =)

Skrevet

Jeg brettet en syne og hadde under meg og en mellom bena sist. det funket for meg. Har ikke hatt samme problemet denne gangen... enda...

Skrevet

Høres ut som bekkenløsning for meg. Gå til manuell terapeut og få massasje. Gratis uten henvisning. Har hatt bekkenløsning store deler av svagnerskapet og har prøvd det meste . dette er det eneste som hjelper!

Skrevet

Jeg fikk vondt i hoftene under mitt 4 .sv.sk og har hatt det siden (har gitt seg etter fødselen ja) snakket med jordmor om det og hun sa det er ganske vanlig pga den økte tyngden man bærer på.

Har ikke noe tips til deg annet enn hvile,blir iallefall verre hos meg hvis jeg går mye,bærer og vasker golv.Men det må nå gjøres det og engang iblandt..:-)

Ellers er det dn hoften jeg ligger på som etterhvert blir vond om natta,eneste som hjelper da er å snu seg..hjelper en stund..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...