Gå til innhold

menssmerter av tusen i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har våknet flere ganger i natt av vondter, har konstant mensen vondt, babyen er oxo veldiiiii rolig, sikkert fordi magen strammer seg så ofte..

men jeg syns ikke stramningene er så ille at jeg må ta kontakt med jm,

men vet dere i natt rant det masse melk ut av brystene mine, de var spregt,,hihi

håper fødsel kan komme snart er så lei av de vondter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som det er rett rundt hjørnet da, uten at jeg har noe stort greie på det :o) Håper det for din skyld at det skjer noe ila helgen!

Skrevet

så spennende! Nå er det jo like før uansett...Lykke til!!!

Skrevet

nja, har enda 7 dager igjen til termin..min mann har bursdag den 28, det hadde jo vært arti at han kom da..hihi

men må innrømme jeg er lei av alle vondter, i tillegg kommer strekkmerkene som perler på en snor, jeg har fått på insiden av lårene, oppå lårene, oppover magen og på siden av magen, masse på puppene, dette har skjedd bare på noen dager, så det er tydelig at det er hormoner i sving i kroppen min da,

Skrevet

Hatt en akkurat lik natt som deg!! Har så lyst at det skal skje noe ORDENTLIG snart!!

Ble ikke bedre av at jeg våknet av en melding fra en vennine om at hun fikk baby i natt:( Hun har termin 31 august, jeg hadde 21... Er jo kjempe glad på hennes vegne, men med alle hormonene og så sliten som jeg var da så kom deg nok noen tårer..

Og strekkmerkene popper ut her også:/ Hadde han kommet noen uker før termin hadde jeg bare hatt et par, nå er hele magen dekorert..:P

Skrevet

conney,hvor rolig er baby egentlig..? ikke så rolig at du burde dratt inn og fått lytta på han?

Skrevet

Sendt litt vondter hit også da, jeg vil ha mere!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...