☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Noen som har tenkt eller har prøvd ut disse kjerringrådene for å unngå å revne under fødselen? Verdt å prøve kanskje? e litt bekymret for den revningen
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Jeg gjorde ingenting jeg. Kjøpte sånn olje greie på apoteket, men fikk aldri brukt den.. Nå var jenta mi lita da. bare 2897 gram og 33 cm rundt hodet. Jeg fikk bare en liten ubetydelig innvendig rift..
strekkmerketrollet Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 før forrige fødsel gjorde jeg ingen ting... da revna jeg (ikke mye da) Nå drikker jeg bringebærblad te og skal begynne med kapslene på mandag tenkte jeg.... om det funker gjenstår å se, men har hørt at det har gjort det for andre =)
Tpop Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jeg var på helsekost (life-kjeden) og skulle kjøpe meg bringebærbladte og kapseler, men de ikke tak i lengre. Hvor skal jeg kjøpe det da da?
Dragemor Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Tror du bare har vært uheldig med butikken du var i. Her har life butikken både te og kapsler... du kan bestille på nettet også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå