Gå til innhold

Flere som har veldig sultne unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 3 uker nå og hun er kjempesulten. Gir henne bare mme. Hvor mye gir dere barnet deres i døgnet? Er litt interessert i vite det for å se hvordan vi ligger an i terrenget.

:-)

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere som har unger som er omtrent like gamle svarer. :-)

Skrevet

Heisann!

Vi har en gutt på 3 og en halv uke snart. Vi bruker NAN og tilbereder ca 165ml til hvert måltid, og da drikker han mellom 140 og 150ml pr gang. Han får morsmelk en gang om dagen foreløpig og drikker da også mellom 140 og 150 ml. Han spiser 5-6 ganger i løpet av et døgn.

Skrevet

mi jente på 4 uker drikker mellom 80-150 ml per måltid..

tror ho drikker mer enn 6 måltider pr døgn.. litt opp å ned.. kansje drikker ho opp imot 9 måltider... er det litt mye?

Skrevet

Heisann...

Legøya me Thalie

Jeg har ei jente på 3 uker og hun drikker alt fra 80-150ml per måltid. Og det hender det kommer opp i en 8-9 flasker her også ja. Masse appetitt. :-) Tror ikke det er så farlig. De skal jo bli mett..:-) Vi har vel bare fått noen skikkelige matvrak..hehe

Skrevet

Samme her, gir jenta mi sikkert 8-10 flasker i døgnet. Da drikker hun mellom 80 og160 mme. Er en skikkelig gulpe-jente så det er sikkert derfor hun spiser mindre hvert måltid men fordeler det over flere måltider. Slitsomt med MYE koking av flasker. Bare en mnd til så kan jeg ta hvertfall flaskene i oppvaskmaskin:) Hun er 8 uker.

Skrevet

Hun har forresten lagt på seg 300-350 gram pr UKE fra hun kom hjem fra sykehuset;)

Skrevet

Gutten min har spist fra 60ml (når han var en uke gammel) og ligger nå på ca 140ml. Kan til tide spise over 200ml etter å ha vært våken lenge. Han er nå snart 8 uker. Spiser rundt om 6 måltider om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...