Gå til innhold

Fersking melder sin annkomst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen, her kommer det enda en fersking, som har stått litt på sidelinjen en stund men bestemt seg for å bli med:) Dette er min 3 pp men syntes at det er den siste som har vært mest mulig planlagt og tilrettelagt for klaff.

Har snappet opp litt tips etter å ha utforsket siden litt..prøvde bla slimløsende hostesaft nå før EL.

Har IKM nå den 29 så dette blir spennende..Føler jeg har litt symptomer som jeg ikke har hatt før..

Har vært kvalm de siste dagen men mest om kvelden/ natta..er også utrooolig trøtt..Legger meg tidligere og tidligere for hver dag. Og for å ikke snakke om de voooonde og ømme brystene..grøsss.. Har fått mensmurringer så er litt redd for at det er TR som melder sin annkomst. Er det flere her inne med IKM 29 aug?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei, og velkommen skal du være! Masse lykke til med prøvingen! Håper spira sitter fort for dere! :)

Skrevet

Hei og velkommen inn hit.

Jeg har ikm 31. august, så ikke så lenge etter deg. Ingen spesielle symptomer her i gården nei. Dessverre. Er i min 13. pp, så ser gjerne at en liten spire kommer på plass snart!

Masse lykke til, og håper din sitter kjapt :)

Skrevet

Hei! De sympomene hørtes kjente ut ja! Slik var det med meg med førstemann:-) Selv er jeg bare oppblåst i magen, men har ikke IKM før ca 6 sept tenker jeg.

Skrevet

Takk for det Dotten :)

Kan tenke meg at det kan bli utrolig frustrerende for deg og de som prøver og prøver...

Ei veninne hadde også store problemer med å bli gravid og de hadde også prøvd lenge..De siste mnd var tøffe, hun stri gråt over de neg testene og sa hun ikke orket mere, og la prøvingen på is..Kort tid etter dro de på ferie, for å ta seg avbrekk og ikke tenke på TR,IKM,CB og ikke minst alle pp osv..hehe..og gjett hva som var grunnen til at mensen var forsinket en stund etter de kom hjem. Alt ordner seg for snille piker.

Ønsker deg masse lykke til, plutselig er magen din hybel for en liten leieboer i 9mnd.:)

Skrevet

Tusen takk solskinnsbolla..

Ser dere har prøvd en stund så jeg drysser litt lykke til støv din vei og håper vi snart kommer oss til 1tri.

Skrevet

Det hadde vært så gøy om symptomene hadde en større mening enn en mageinfluensa eller noe..heheh.

Tror nok jeg kommer til å ta en liten klarerikkeåventetilonsdagtest på mandag..

Har dere prøvd lenge eller mon80?

Skrevet

Heeeei:-D

Og velkommen hit.

Har ikke vært her så lenge selv i grunn, og ikke helt innenforstått med disse forkortelsene,hehe...men er en koselig side å være på,SELVOM vi ikke er gravide enda:(

MEN du derimot er nok gravid. Du har jo ALLE symptomene jo!!

Håper vi kan møtes på 1 trimester snart:-)

Lykke til på mandag. Gi oss raport!!

Tvi-tvi

Skrevet

Nei, vi har ikke prøvd lenge, sluttet med pillen denne mnd, og finn mensen 9 august... Men det gikk på første forsøk sist, så håper da selvfølgelig!

Skrevet

Tusen tusen takk for positive ord Morelli.

Husker jeg stusset over disse forkortelsene for en stund tilbake selv.Men det finnes en forklaringsliste her inne.

Det hadde vært så gøy med full klaff nå, da hadde det blitt et vårbarn:)

Sniktester mandag, hvis den slår neg. ut, må jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til ons.

Hvor lenge har du prøvd nå, og har du noe barn fra før..

Liker tanken på å forflytte meg til 1 trim ja..Så jeg håper vi sees der snart.

Lykke til med prøvingen:)

Skrevet

Heisann! Stilig nick foresten (om jeg har tolket det riktig... tihi)

Velkommen hit da, håper du slipper å bli værende her inne og får et positivt svar på mandag :-)

Skrevet

Da håper jeg det klaffer for dere med en gang denne gangen også mon80.

Håper det ikke tar så utrolig lang tid med meg som jeg ser det gjør med noen stakkars slitere.

Må være frustrerende og vondt, men sammtidig sikkert utrolig godt når det først klaffer.

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for det kirsty.

Hadde vært utrolig gøy, spesiellet siden jeg ønsker meg vårbarn så inderlig.

Men har ingen forhåpninger, er utrolig spent så da blir det en liten sniktest mandag for å så vente til ons hvis den slår neg ut

Ser du har prøvd en god stund..

Da må jeg si du virkelig fortjener en liten spire i magen din snart.

Masse positive tanker går til deg.

Skrevet

Jeg har en sønn som fylte 2 år på onsdag:-D Lias heter han.

Også sluttet vi på prev. i juni og ble gravid på første forsøk (igjen) men denne gangen satt det desverre ikke. Mistet etter 6 uker:(

MEN, kan ikke deppe pga det. Det er bedre det, enn at jeg skulle få et barn som er sykt..så vi prøver igjen vi.

Akkurat fått TR tilbake (he,se,jeg kan noen forkortelser jeg også,hihi..), så da er jeg i rute igjen.

Bortsett fra at sambo er sjømann og ikke hjemme igjen før...OKTOBER!!! :´(

Men, smører meg med tolmodighet jeg;)

Hjelper hvertfall ikke å deppe!

Et sp.mål: Han kommer kanskje hjem Én dag, 5 sept.

På babyverden står det at jeg vil ha EL rundt perioden 31 aug-2 sept. Og han kommer da (kanskje) hjem den 5.

Tror du det kan være en mulighet å bli gravid forde da?

Er veldig spent på testen din til mandag jeg. Lov å fortelle oss resultat!!

Jeg har god magefølelse :-D

Skrevet

Heisann lady calliente, og velkommen hit:)

Jeg også er en nykommer, har en sønn fra før på 16 mnd, og nå håper vi på et søsken:)

Vi startet litt beskjedent i juli, og klemmer vel for fullt til sept etter laber aktivitet i aug....

Venter mens også den. 29. men tror nok at d er meg av oss to som får tanta:) Har ingen symtomer på noe som helst men de du har virker mistenkelig kjennt, og noen tante får du nok ikke før langt uti 2008:)

Skrevet

Å gratulerer så mye med din sønns overståtte bursdag..:).

Har heldigvis ikke erfart SA men det må jo være vondt med tanken på gleden med å ha en spire i magen som blir revet bort.

Men det er som du sier, det er en grunn og mening med at den slipper taket. Den neste vil klamre seg fast skal du se:)

Gressenke er ikke noe stas, spesiellt når man er i babylagings prosess:)

Jeg personlig har erfart at EL kalkulatoren avviker med noen dager.Altså jeg får EL ca 3 dager senere enn spådd.Kan hende at det er pga at min syklus også avviker + - noen dager.

Bruker du forresten EL tester??

Det kan være lurt for å være sikker på om du er fruktbar når mannen din kommer hjem..Noe som jeg virkelig håper for din del.

Men hvis du får EL som spådd så vil jeg desverre tro du må vente til neste EL.Da man som regel er fruktbar 48 timer.

Sender deg positive og varme tanker og håper at egget løsner først når din mann kommer hjem.

Det blir full rapport fra meg på mandag,:):) spennnnnende hihih

Skrevet

Takker Dolce og velkommen til deg også.

Dette er virkelig flott side, med mye nyttig info og utrolig hyggelige mennesker så langt. Så spennende at vi har IKM på samme dato:)

Holder fingrene krysset for at vi begge kan vandre inn i 1 trim in no time. Og så skal du se at din sønn snart får et søsken å plage..hihi.

Jeg skal ta en liten snik test på mandag, men prøver å ikke ha store forhåpningene..Men er rart hvordan de bare bygger seg opp fra EL til IKM. Du får holde oss oppdatert, er mange som også ikke merker noe som helst av symptomer før et stykke ut i svangerskapet..

Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til.Håper spira sitter raskt :)

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke EL test. Føler liksom det at jeg blir mer stressa hvis jeg skal begynne med den slags. Lyst å bare kose meg med sexen og la det komme når det kommer;)

Er redd jeg ikke blir gravid hvis jeg tenker for mye på det.

(jeg er kjent for å ha mye rart for meg da,hehehe)

Eh...har også fått for meg at hvis vi har sex litt før EL, så er det større sjangse på å få jente;) (siden x-kromosonene overlever lenger..) JA, jeg vet jeg er litt rar, men den følelsen sitter jeg altså med, hihi;)

Uff, ikke lett dette å planlegge graviditet. Skulle jo egentlig ha i Mars, men så gikk det jo galt, så nå henger vi plutselig etter planen.

Var jo planen å få vår-barn...men men...barn er barn..samme skjønn og samme hvilken måned de blir født ;o) Et under hvis man i det hele tatt får barn;)

Ang. test i morgen, anbefaler jeg deg å ta digital med en gang. Min viste bare en lys skygge (som da var positiv), men jeg MÅTTE kjøpe digital i tillegg for å bare virkelig få se det vakre ordet: GRAVID :-D

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke EL test. Føler liksom det at jeg blir mer stressa hvis jeg skal begynne med den slags. Lyst å bare kose meg med sexen og la det komme når det kommer;)

Er redd jeg ikke blir gravid hvis jeg tenker for mye på det.

(jeg er kjent for å ha mye rart for meg da,hehehe)

Eh...har også fått for meg at hvis vi har sex litt før EL, så er det større sjangse på å få jente;) (siden x-kromosonene overlever lenger..) JA, jeg vet jeg er litt rar, men den følelsen sitter jeg altså med, hihi;)

Uff, ikke lett dette å planlegge graviditet. Skulle jo egentlig ha i Mars, men så gikk det jo galt, så nå henger vi plutselig etter planen.

Var jo planen å få vår-barn...men men...barn er barn..samme skjønn og samme hvilken måned de blir født ;o) Et under hvis man i det hele tatt får barn;)

Ang. test i morgen, anbefaler jeg deg å ta digital med en gang. Min viste bare en lys skygge (som da var positiv), men jeg MÅTTE kjøpe digital i tillegg for å bare virkelig få se det vakre ordet: GRAVID :-D

Skrevet

Jeg tenker på at du skulle ta testen i dag jeg, lady calliente ;)

Håper så den viser positiv for din skyld!!!

LYKKE TIL!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...