Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Uff, denne morgenen ble ikke veldig koselig. Jeg sto' opp med snuppa alene i dag og vi holdt på en times tid før det var tid for frokost. Da vekte jeg pappa'n, for jeg er rimelig lei av protestene hennes ved matbordet og jeg synes det hadde vært fint om han var der slik at vi kunne ha en "koslig familiestund". Det er jo bare oss to under frokosten på hverdagen, og jeg ville ha litt selskap. Men, han ble sint for at jeg vekte han, for han hadde lagt seg så sent. Jeg la meg 1t før han... Overreagerer jeg?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Hehe, det glemte jeg jo å si... jeg bare sitter her med mine egenefølelser og regner med at hele verden kan lese de... Jeg er lei meg og litt oppgitt. Har ikke sagt noe til pappan.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Han har vel forestilt seg å kunne sove lenge. Sånne ting er kanskje lurt å avtale kvelden i forveien? For hvis man er veldig trøtt er det fort å bli sur og grinete når man blir vekket, selv om man blir vekket med god grunn. Jeg hadde nok vært litt lei meg, men pappan mente det sikkert ikke ille.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 enig med kaklehøna:-) å så spørs det hvordan han bli vekket,når jeg er "sint" så stormer jeg inn på rommet å snakker med høy stemme...da blir han ikke akkurat så glad nei!!!!! Meen jeg hadde nok blitt lei meg selv, han er jo en del av familien og det er jo kjekt med felles frokost!!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Nåja, det var da ikke helt slik den vekke seansen foregikk... Jeg tok med meg snuppa inn i senegen vår og hun fikk kose og vekke han. Men, det hjalp ikke. Det kan jo også legges til her at jeg er gravid igjen og er det noen som sliter med trøtthet og hormoner om dagen så er det meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå