Diamanten Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hei;) jeg så at du også er blandt sliterne... vi har prøvd like lenge. Jeg har prøvd det meste som går ann å prøve. Og begynner å bli ganske lei. Tror jeg stresser med å bli gravid. Tester eggløsning og tross for at den er positiv så klaffer det ikke;( Hvordan holder du motet oppe og hva slags operasjon har du vært i gjennom om jeg får spørre? Kanskje vi kan følge hverandre? hilsen en sitne meg...
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Jepp, er her jeg vettu. Var til sånn kikkhullsoperasjon for å sjekke at alt var ok der inne. Egglederne var åpne og alt så fint ut. Var visst midt i eggløsning, så legen anbefalte oss å "kjøre på" Hehe... Blør jo fortsatt litt etter operasjonen, så blir nok ingen baby denne måneden heller. Ja, har prøvd siden juli/aug i fjor uten klaff. Blir ganske så lei i perioder, men har ikke gitt opp håpet ennå da. Pergo blir neste prosjekt. Startet opp med de denne måneden, men pga at eggløsning kom midt i forbindelse med operasjon, så satser jeg på at neste måned er tingen
Diamanten Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 takk for svar;) håper det klaffer for oss begge snart. Hva gjør pergokuren?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Pergotime er et medikament som stimulerer eggløsning og blir gitt til de med manglende eggløsning. Jeg har eggløsning, men gyn mente at siden syklusen er noe uregelmessig til tider, kan eggene "kapsle" seg inn. Derfor skal jeg prøve pergo for å se om det kan hjelpe på. Har du startet utredning?
Diamanten Skrevet 25. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2007 Nei jeg har ikke startet med utredning enda... jeg skal til gynekolog i oktober så håper alt ser bra ut der... men har jo allerede vært gravid så vet jo jeg kan bli det igjen. Har hørt at stress virker inn og jeg har jo stresset en del med å bli gravid..
Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Ja, vet at folk sier man skal slutte å tenke på det. Men hvor lett er det liksom??? Hvis man faktisk skal bli gravid er det jo visse kriterier som må oppfylles; man må f.eks ha sex på riktig tidspunkt! Og for å finne ut av det, må man jo tenke på det Nemlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå