Gå til innhold

Noen med EL i dag som er oppe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg, går og suller og vasker hus... Har EL i dag, våknet av en kosesjuk kjærste. hehe, er ikke ofte han er det men han holder tellinga på dagene=)

Andre med EL i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vel det i helga jeg også:)

Skrevet

Kjekt=)

Jeg har det i dag/kveld...=)

Skrevet

Jeg har også EL i helga! Fikk positiv test på torsdag, så da var vel EL enten i går eller i dag da?

Skrevet

Jeg har EL i disse dager, regner med det var igår, men vet ikke sikkert.. Sluttet på pillen denne mnd, så EL kan vel være når som helst...

Skrevet

Mali83.....

Heisann.. viss du fikk pos EL torsdag da var den sikkert i går kan jeg tenke meg... jeg tester ikke denne mnd... men vet jeg har EL i dag=)

Åh, da kan vi følges frem mot IKM da?=)

Skrevet

Mon80=)

Der var du... hehe=)

Vi kan jo holde følge frem mot IKM=)

Skrevet

Klaffer bra hvis den var i går for vi hadde sex dagen før.. :) Blir spennende fram til IKM nå, både for deg og meg. Klart vi kan følges, hadde vært kjempegøy! :)

Skrevet

Hehe, ja jeg har den som sagt i dag så vi står nok på med sengekoz fram til over helgen vertfall før de går ann å legge seg til bake å vente til IKM kommer.... hehe, har ingen forhåpninger denne gangen heller egentlig. Har liksom prøvd så lenge at tror ikke at noenting skal skje noengang.. heh, pessimist jeg?? neida=)

Hadde vert kozlig å holde følge ja=) Gleder meg og håper jo innerst inne at den positive testen og den gledelige nyheten skal nå oss denne gangen=)

Skrevet

Hei ja! Vet ikkje hvor lang syklus, har vel ca 30-32 dager, varierer.. Ja, veit jeg nettopp har hatt EL! Men jeg er Clear-blue dronninga hehe. :-) Magen min er oppblåst som bare det, men det har den vært siden jeg ble gravid med nr 1...... Men selvfølgelig er den litt mer nå enn vanlig da, tjihi, ser etter symptomer ja!

Skrevet

Symptomjakten er velkjent=)

Cb-dronninga? hehe..... liker godt og teste jeg også, men har heldigvis klart å lavær å teste etter EL men jeg har så stabil syklus att=)

Håper vi gliser med hver sin positive test når den dagen kommer=) Har ikm 8/9=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...