Grorüd.. Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Har ikke tlf, den er stjelt.. Men hadde en sony ericsson k800i med abonnement fra SeaNorge.....Drit abonnement!
lisje marthemora Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 sony ericsson w810i. med frifiks abonemang i telenor+ fri familie. kjempefornøyd.
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jeg har Nokia 6300 og Netcom ActiveTalk!
Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Nokia N80 IE med super minutt. Veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 slike innlegg hører under skravlesiden - ikke her!!!!!!!! Hva har mobiltelefon og abo med småtroll å gjøre damer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå