Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Stakkars jente som flytter til Norge og gifter seg med denne fyren, og så ender hun opp med å bli dept av hele familien hans?! Rett etter å ha født hans andre barn... http://www.bt.no/lokalt/bergen/article400277.ece
Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Stakkars jente, og stakkars barn. Hvordan får en et normalt forhold til sin far om det stemmer at han tok livet av moren deres? Lurer på hvordan familien er involvert om dette stemmer.... Gitt han alebi, eller skjult ugjerningen? Litt av en makt den norske ektefellen har over en kone/mann som ikke har krav på oppholdstilatelse..
FuriLaks Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Huff. Det er helt ufattelig at sånt kan skje. Lurer på hva som egentlig har skjedd! Hva som evt kan ha fått dem til å ville "fjerne" henne. Siden hun heter Larsen, er de norske den svigerfamilien?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Ja, det er helt tragisk! Han har jo også truet hennes kusine mens hun var i avhør. Skikkelig drittsekk med stor D. Lurer også på hvordan de er involvert...
Gjest Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Jada. Håper alle som skriker opp de gangene det er en utenlandsk drapsmann legger merke til disse sakene også...
Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Ja, helt norske er de. Men vi kan vel outsource litt soning til Brasil eller andre land som er flinke til å plage fangene sine... Jeg synes det må være en grei måte å spare penger på. Send de værste forbryterne til å sone i utlandet, og bruk mer penger på skole!
Sjefsmegga Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Desverre er det alt for mange av de som henter seg koner i utlandet som behandler konene sine dårlig...og i værstetilfelle ender det slik som i denne saken. Jeg er 99% sikker på at han/de har tatt henne av dage..og så rett etter hun har født ham et arn..for noen svin!! Nesten synd det ikke er dødsstraff her i landet. Tror det er viktig at man tar imot disse kvinnene og observerer litt...det er lov å være litt nabokjerring...litt må man kunne bry seg. Slik at de har noen å hendvende seg til hvis de skulle få problemer så de kommer seg i sikkerhet.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Hun møtte han jo i bryllupet til kusinen, så hun er ikke "hentet i utlandet" på den måten. Er likevel enig med at man må kunne følge litt med. Problemet med sånne menn er vel at de passer godt på sånn at ingen får noe særlig innsyn i hjemmet.
Sjefsmegga Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Nei...han hadde sett henne på en video fra et bryllup..og det kaller jeg hente seg kone ja.. Manfge av jentene som kommer hit( i den tro at de skal få et godt trygt liv i velferd), får et helvete med misbruk, vold, isolasjon og tvang.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Ok, da har jeg misforstått =) Ja, det er helt jævli hvordan mange av dem har det, og man får følelsen av at det er "akseptert" mange steder... De er "kjøpt og betalt" liksom. Tror at noe burde gjøres slik at de blir fulgt opp på et vis. At noen kontakter dem jevnlig for å undersøke hvordan de har det.
Polyxena Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Nå er det jo fortsatt uklart hva som har skjedd, men det er vel all grunn til å bli mistenksom dersom det en mann er opptatt av når kona hans forsvinner og blir borte fra barna sine i ukevis er å få kontantstøtte og barnetrygd inn på egen konto.
Sjefsmegga Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Helt klart, de fleste mangler jo totalt nettverk når de kommer hit.. Skremmende at sånt kan skje selv de som har litt nettvrk i form av familie rundt seg. Triste greier som får meg til å tenke på alle de som ikke kjenner en sjel.,..kan være innesperret på årsvis uten at noen reagerer. Burde vært et organ som hadde fulgt opp alle som kommer hit, enten de gifter seg eller kommer hit for å jobbe. Sørge for at de lærer seg norsk, får vite hvilke rettigheter de har, hvor de kan hendvende seg hvis de får problemer etc. Skulle ikke være så vanskelig å få til egentlig.
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Jævla svin!!!!! Og hele familien involvert da... Lurer på hvordan de har dratt den konklusjonen at de er siktet for drap og medvirkning til drap jeg da, har de lyttet til noen telefon samtaler eller noe som indikerer det da tro? Og siden hele familien er siktet også.. Om han blir dømt for drapet håper jeg de behandler han som det svinet han er i fengsel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå