Gå til innhold

H J E L P !!!!! Jeg blødde litt igår :(


smaajento

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at jeg er gravid for bare noen dager siden... har gått rundt med mens smerter noen dager nå... igår øket disse smertene litt, og jeg fikk en liten blødning igår kveld... er så redd jeg mister spiren min nå? har noen andre opplevd dette? Jeg er bare 4-6 uker på vei... men jeg blødde bare litt når jeg tørka meg etter toalettbesøk i går kveld.. har ikke blødd noe inatt eller nå i dag tidelig... men er redd likevel... :(

menssmertene er her fremdeles, men ikke sterke smerter lenger.... hva skjer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Skjønner du er bekymret, men det tror jeg ikke du har noe grunn til! Hvis du ikke blør veldig mye og har vondt, så er det nok helt normalt, men jeg ville dratt til lege og sjekka det, så slipper du å være bekymret!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte legen igår, fikk beskjed om at det ikke var vits å komme, siden det var så tidelig, så kunne di ikke se noe på ul.... :( blør ingenting nå, men har en del menssmerter.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en feste blødning, mange får dette når de skulle hatt mensen. Og hvis du er rundt 4 uker på vei så stemmer jo dette? Menssmerter og liten blødning høres ut som festeblødning for meg iallefall.Så jeg tror du kan slappe av, det er helt normalt med blødninger i graviditeten, spesielt i begynnelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.. håper det, for vi har prøvd i nesten 2 år på å bli gravid, og vil IKKE miste nå som det endelig har skjedd...!! men burde jeg ta en ny graviditetstest idag, bare for å få bekrefte at det er liv der? føler meg jo gravid liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du rett og slett bare ska ta ein nye test? Skade jo ingenting det? =) Eg tok og ein te, for eg hadde ingen av disse symptomene som me ska ha. derfor sjekka eg igjen bare for sikkerhetsskyld.

Lykke te =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikkje svare på om du har mista eller ikkje,men jeg hadde også blødning med dattern min ganske tidlig og det gikk veldig bra.Ofte blir slimhinnene veldig tørre når du er gravid så det blir lett småblødninger spesielt i forbinnelse med sex.Jeg fikk beskjed om den gangen at dersom det var mindre enn en ss blod så var det ingenting å bekymre seg over.Menssmerter har jeg hatt i snart 7uker nå så det tror jeg er veldig vanlig.

Håper at alt går bra og at spiren holder seg godt fast,lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Blødningen har stoppet helt, jeg tok ny test igår kveld, og den va positiv :D så da e jeg litt mindre bekymret her... men har ennå den del messmerter.. irriterende... men men.. alt er vert det, når jeg tenker på at det bor noe i magen min som skal bli til en liten baby :)

eller så har jeg symptomer som såre og ømme brystvorter, menssmerter, trøtt, S U L T E N hele tiden, litt kvalm igår når jeg hadde laft meg... tror og håper at dette skal gå bra... ringte til legevakten samme dag som jeg fikk den lille blødningen, og fikk ikke komme til ul. fikk beskjed om at det var ikke vits... dårligste servicen jeg har fått... hun jeg snakka med sa at svangerskapet mitt va slutt og at jeg aborterte... ble knust.. men det er jo liv i magen min ennå... dessuten skulle jeg vel hatt sinnsykt vondt, og kraftige blødninger? jeg hadde bare menssmerter og litt blod i utfloden... men er vertfall glad nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er ganske vanlig med blødning og smerte så jeg håper det har gått bra for deg.

 

Når det gjelder graviditetstester måler de progesteron nivået - det tar en stund før det går ned igjen slik at man får positive tester i flere uker også etter en spontan abort (har opplevd dette selv). Du kan måle nivået hos legen ved to ulike anledninger - hvis nivået er det samme er alt i orden men er nivået synkene betyr det desverre at det har gått galt.

 

Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Skjønner godt at du er bekymret, men det har nok gått bra hvis det var bare en liten blødning. Det er, som flere har sagt her, vanlig med en liten festeblødning. Jeg har også "mens-smerter", men har lest at det faktisk er livmoren som vokser:) Håper alt går bra med deg og den lille i magen. Krysser fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.. takk for all støtte å gode svar... var hos legen idag, og fikk tatt en sånn blodprøve.... skal ta en ny på onsdag... gruer meg, men skal bli godt å få ett svar... er så sliten av all bekymringen... men HÅPER at den stiger på onsdag!!!!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...