♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Nå har jeg bestemt meg for hva jeg skal servere til middag i kvell, men har så lyst å ha en enkel rekecoctail til forrett. Er det noen av dere som vet hva jeg har oppi???
Morradi Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 200 g reker 1 dl majones 1 dl kremfløte 2 ss ketsjup 2 ss hvitvin 1-2 ts sitronsaft 1/2 ts paprikapulver 1 ts worcerstershiresaus 1/2 ts sukker 1/2 isbergsalat litt frisk dill sitronskiver Lag saus ved å blande alle ingredienser, bortsett fra reker, salat og dill. Skjær salat i strimler, og legg lagvis med saus og reker i serveringsskåler. Pass på at det er reker på toppen. Pyn med dill og sitronskiver....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Takk for svar. Trodde ikke det var så mange ingredienser i rekecoctailen. Må hvis handle litt ja
Morradi Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Du kan jo bare bruke en vanlig dressing, så slipper du mye styr:) Å det er ganske godt å ha noen salte pinner som pynt også....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2007 Aha Da tror jeg at jeg prøver meg på den ;o) Liker enkle ting..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå