Tigermor. Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Har våknet et par netter nå av skikkelig kramper i leggene, og det gjør jo så vondt =( Fysioterapauten min sa at det er visst helt normalt for gravide, men er det noen som vet hvorfor vi får leggkramper og kan vi gjøre noe for å forebygge dem?
pandabjørn Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 jeg har hørt at man kan ligge å holde en t-skje i hånden så får man ikke kraper...har ikke prøvd det selv. selv om jeg også sliter med kraper i leggene...jeg pleier å reise meg opp av senga å gå til det går over jeg.....
BEA-77 Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jepp, magnesium er tingen... Tar dette når jeg ikke er gravid også jeg, for har vært masse plaget med kramper i beina. Merker det med en gang dersom jeg er ute og reiser feks og dropper tilskuddet noen uker. (ikke flink til å drikke melk jeg da)
enpå3ogenpå1 Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 og et pussig men billig kjærringråd - sov med et såpestykke i enden av senga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå