Gå til innhold

Jentenavn...hvem er finest


Anbefalte innlegg

Skrevet

Emma Sofie eller Hannah Sofie. Sofie skal med for det er etter min elskede farmor :o)

 

Har i 5 år hatt Emma som mitt jentenavn. Altså siden vi fikk forrige mann. Da hadde vi Emma hvis jente, Christian hvis gutt. Vi fikk en Christian. Nå lurer jeg på om jeg er helt sikker på at jeg vil ha Emma da. Godt det er god tid igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det var vanskelig!! Jeg har både Hannah og Emma som mine favorittnavn!!!

 

Synes kanskje Emma Sofie for på Hannah Sofie er det veldig lett å si SofiA!!! Men det er meg!!!

 

 

Veldig fine navn du har å velge mellom!!!

Skrevet

det må bli Emma Sofie for det heter tremmeningen til Sander :)))

 

Skrevet

Helt klart Hanna Sofie:) Emma er det navn jeg er skikkelig lei av! Hva med å bytte ut Emma. For eksempel. Emmy Sofie?

Skrevet

syns emma sofie var nydeli=)) ville kalle tulla mi oda sofie men sambis var ikke enig så vi går for et annet=))

Skrevet

Det er så fryktelig mange som heter Emma....og Hannah er jo så mye finere!:)

Skrevet

Hannah Sofie!! kjempe fint! jeg hadde begge navnene på lista mi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...