Gå til innhold

Faens jævla mannfolk/drittunger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

åå jeg blir såå sint og lei meg:( faen ass.... Datteren vår på 4 prøvde å vekke faren sin i dag så får hun beskjed om å kutte ut og stå opp sjæl. Så sa jeg.ærlg talt sånn snakker du ikke til henne. så vet dere hva han gjør...han gir meg et spark og viser meg fingern!!! det og det støgge sure tryne hans er det første jeg ser om morran. Må bare få med at jeg er 6 uker på vei,har fått veldig lite søvn i det siste og håpet kanskje lørdagsmorran var min denne gang:( Han er sååå jævlig umoden at jeg forstår bare ikke hvordan det skal gå med en til:( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro meg jeg føler med deg,

Hadde det helt likt

Umodne drittunger er ordet ja, Skulle aldri blitt fedre vet du.

Men nå er de jo det, men klarer ennå ikke ta ansvar,

Jeg syntes det er fælt å si det, men du burde vurdere å dra fra han,

er absolutt ikke bra for jenta di.

Og med tanke på umodenheten så forstår vel ikke han vitsen med noe

ekteskapsrådgivning heller. Sånn var det hvertfall for meg.

Tenk på barna, de fortjener en pappa de kan vekke, en som med glede står opp og tar de i armene sine.

Lykke til.. jeg vet hvor fælt dette er...:)

Skrevet

ja du sier noe. jeg gikk ifra han for over to år siden,men vi ble sammen igjen etter ett år,greit at det kanskje ikke hjelper at jeg er hormonell nå også men han er urimelig og barnslig.og nei han skal ikke på noe rådgivning!! Tenk han er 30 år!!! men 16 i hue!! Dattern min er jo mer moden enn han,hun sa pappa du er barnslig og du må være snill med mamma:) nei....vi får se hvor mye jeg gidder denne gang! Hadde det jævlig fint alene jeg:)og det å klare to barn skal ikke bli noe problem for meg!! han bør passe seg ja!! må bare nevne at han er ikke voldelig eller noe sånt,jeg er ikke den personen som hadde vært her enda da. han er bare vanvittig barnslig å kort tenkt noen ganger...ofte...

Skrevet

Det er såå irriterendes at de er slik, for det er jo ingenting vi kan gjøre

for å forandre dem heller.

sier ikke at han er ond eller noe slikt men barnslig og umoden.

Og barna å vi mødre må lide for det.!!

Jeg dro fra min, og det er det beste jeg har gjort, nå har gutten min en bedre far.

Man blir så sinna, for de forstår ikke de vanligste ting.

Og rådgivning er bare for tullinger!!

Nei det er ikke det, men man kommer ikke igjennom til dem.

Skrevet

det er akkoratt det samme her også i ukene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men vi har kommet til den enigheten at hver lørdag står jeg opp ig hver søndag står han opp,men det er irriterende i ukene han kan ikke stå opp selv om det er 5min til vekkeklokken hans ringer...

Skrevet

Føler med deg jeg også!!!!!..................

Min type er helt sportsidiot!!!!!

Går meg på nervene løs og jeg blir så lei meg:(

Jævla sporten går alltid før meg!!!

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men var denne ungen planlagt?? Det er jo passe dumt å få en unge til med sånn en mann.... Du har vel sett åssen han er før du ble gravid?

Jeg føler med deg altså, bare så det er sagt.Høres mer ut som en bortskjemt tenåring enn en mann og far...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...