Gå til innhold

Hunderfossen eller Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ville dere dratt med en unge på 20 mnd ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristiansand ville jeg ha dratt...var der i sommer med min jente på 2 og det passet helt ypperlig...

Hunderfossen er for litt større unger syns jeg....

Skrevet

Hipp som happ. Mye å se for en på 20 mnd. på begge plasser. Kanskje mest i Kristansand med dyrene, men masse "nøytrale" aktiviteter i Hunderfossen og, f.eks. slottet, eventyrgrotta, tog for de minste (jenta mi kjørte det da hun var 10 mnd,), badebasseng ute etc.

Skrevet

Uten tvil: Kristiansand!

Hunderfossen er flott det også, men førstevalget mitt er nydelige sørlandet:)

Skrevet

Ikke i tvil: Dyreparken!!!!:o)

Skrevet

Hipp som happ, sier jeg også.

Jeg syns Hunderfossen passer godt til små unger jeg, vi har vært der fra ungene var ca 1 år vi, masse å finne på.

Kjøre tog, hoppe i hoppeballer, på de lave trampolinene, sandkassa, se på bondegårdsteater, kjøre trøtraktorer, klatre i klatrestativene, kjøre bilkarusell, kjøre raftingen med mamma og pappa (høydepunktet for våre unger :)

Har vært mye i Dyreparken også, vi hadde årskort i flere år.

Når ungene var så små, var vi mest på barnas seter, og i den store sandkassen/dragen.

Ungene syns bare det var gøy med de dyrene man kunne ta på, ikke de man kunne se på flere meters avstand.

Så sånn sett, kunne vi nok like godt dratt på en bondegård :)

Skrevet

kommer litt ann på.....

Kristiansand er flott, men er etter min mening mest for større barn. Vi har vært der fra poden var 2 år, og han hadde absolutt utbytte av det:) Men det var mest morro med barnas seter, hoppeslåttene, gravemaskinene og sandkassene. kardemommeby var flott, men har var i grunn litt for liten til å få med seg historiene der (selv om det selvfølgelig var fasinerende). Selve dyreparken avr lite spennende siden mange av dyrene er på så lang avstand, og mye av attraksjonene var han for liten til å kjøre. Dessuten er det mye folk og mye kø i dyreparken.

Hunderfrossen er mindre, og man rekker over mer. Det er mye å se og gjøre for de minste. Mindrfe folk og mindre kø. og desidert mindre kjøpepress!!!!!!

Skrevet

Vi var begge steder i sommer og jeg vil si Kristiansand. Begge steder er helt topp altså, men han hadde mer utbytte av Kr. sand.

Der var det sjørøverskip, underholdning\teater, karuseller, Kardemommeby og dyreparken.

Theodor eeeeeelsker dyr og frydet seg og lo der hele tiden:-)

Det eneste er badeland da, det er det på Hunderfossen og ikke i Kr. sand om han er glad i det.

Men, hadde helt klart gått for Kr. sand!

Skrevet

Kristiansand uten tvil. Det er bare så fint der.Det er jo kjempefint i Hunderfossen også,men Kr.sand er bedre!

Skrevet

Og jo da,det er badeland i dyreparken også!:-)

Skrevet

Er et mye flottere, større og mer barnevennlig badeland i Dyreparken enn det er i Hunderfossen.

Skrevet

Vi var i Kr.sand i sommer med våre to gutter. Eldste er 4 år,og yngste var 9 mnd da vi var der. Var så utrolig bra der, og da spesielt for han eldste selvfølgelig. Vi skal definitivt tilbake, men ikke før det året minsten blir 4 år. Hadde vi bodd nærmere hadde vi nok dratt før, men mener det er i den alderen de har absolutt best utbytte. Da kan de være med på det aller aller meste der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...