Gå til innhold

Vi skal leie feriehus i Danmark neste sommer. Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne vite om steder dere har vært der dere har vært fornøyde med standard, pris, beliggenhet etc.

Takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leide på Ajstrup strand vi i år. Like nedenfor Århus. Syns det var kjempefint der. :) Ikke så mye sol når vi var der da, så fikk bare brukt badestranda en gang.

Men det er mye som ligger bare en liten kjøretur unna. Som Århus, stor by med masse shopping. Legoland tok vel 1,5 time ca å kjøre til. Djurs sommerland var vi på ¨når vi kom fra danskebåten på vei ned til huset. Også er det et tivoli i Århus, friheden var det vel det het.

Huset var fint og stort, betalte ca 7000 for ei uke.

Skrevet

Bodde i Fjellerup fpr 8 år siden. Var veldig bra beliggenhet og fint hus. Husker ikke prisen da det ikke var jeg som hadde med bestilling etc., ble bare med jeg... Men 5 min. fra Djurs Sommerland, ikke langt fra Grenå med kjempefint akvarium, Fjellerup har lang og fin langgrun sandstrand, ikke langt til Århus og Ålborg heller. Og fin dagstur til Legoland

Skrevet

Min vennine lå på Skalderup feriesenter, 20 min fra hirtsals. Vi besøkte dem der før vi skulle reise hjem. Der var det helt supert, masse å gjøre for barna. de hadde stort badeland, eletriske biler for små barn, bowling bane, vollyball baner, osv osv. Kjempe flott plass, og man er ikke avhengig av at været er pent. Der skal vi reise og en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...