Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Det har skjedd et par ganger nå, at jeg drømmer at jeg får orgasme og våkner opp av at magen strammer og er hard. Kan det være kynnere? Jeg er bare 18 uker på vei og førstegangs, så trodde ikke det skulle merkes noe særlig? Det er ikke vondt, bare ubehagelig.. og jeg blir litt bekymra for om det kan være noe farlig. Håper noen har opplevd det samme og kan svare meg. Har ikke time hos jordmor/lege før om lenge, og synes kanskje det er litt flaut å bestille time kun for å snakke om det her...
Buick Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Når du drøymer så anspenner du deg sikkert litt og då reagerar magen med det som for meg høyrest ut som kynnarar. Heilt ufarleg, men kan bli ubehageleg til det går over.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Tusen takk:) Synes det var rart at jeg kjenner det så tidlig, men det er kanskje forskjellig fra person til person... Men jeg får bare roe meg med det, og håpe at jeg drømmer mer avslappet fremover
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Kanskje du rett og slett har fått orgasme i søvne? At du ikke bare drømmer det mener jeg.. Når jeg får orgasme (i våken tilstand da..) blir magen akkurat sånn du beskriver.. Hard og akkurat som den løfter seg. Men det går ned etter noen minutter. Hvis det er det du har fått så er vel magen hard fordi at livmora da trekker seg sammen pga orgasmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå