Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Lurer på å bytte til denne vogna. Men, er bugaboo noe bra? Dere som har den, hvilken modell har dere og kunne dere bruke bagen lenge? Gutten vår på 5 måneder har vokst ut av bagen sin nå, og jeg synes ikke han ligger noe godt i sportsdelen. Men, synes sportsdelen til Bugaboo ser så bra ut. Kan man ligge i den selv om de ikke kan sitte selv enda? Og så tror jeg bagen større en vår og (mutsy), så han kan evt bruke bagen en stund før sportsdelen. Hva koster den, og hvor lang leveringstid ca var det når dere kjøpte? Og, hvor i Oslo og rundt selges de?
Leola Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Hei! Bagen på Bugaboo er en av de største på markedet så den kan du bruke til ungen lærer seg å sitte selv og kan sitte i sportsvogn. Han bør vel egentlig ikke sitte i sportsvogndelen når han er så liten som 5 mnd, men det gjelder jo alle vogner. Vogna er rett og slett genial; vendbart styre, vendbar sittedel, svingbare forhjul, bare 9 kg, setet kan du enkelt klikke av og bruke som stol f eks på stranda osv. Er du på kafe er det bare å vippe styret bak og sette vogna inntil bordet og bruke den som stol. Du får kjøpt ekstra vinterhjul til vinteren om det er behov for det. Du kan skifte farge på trekkene når du er lei av en farge. Kan egentlig bare fortsette og fortsette, den er bare så god! kjøpte den når babyen var 7 mnd og angrer på at jeg ikke kjøpte den før! Koster vanligvis 8500 i Norge, men du får den til ca 6500 når du bestiller fra f eks babytrader.nl. problemet er at det er laaaang leveringstid for tiden. Fru Lyng har derimot tilbudspris på vogna nå til 7600. Hadde ikke stussa en gang!!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Takk for svar! Den ser jo veldig bra ut. Men, så kjedelig at det er så lang leveringstid da... Tror jeg må ta meg en runde og titte litt i dag. Kan jo hende man kan grine seg til å kjøpe utstillingsmodellen og evt Er det bare Fru Lyng som selger de?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 Men, er det noe hva er forskjellen på modellene egentlig? For det er vel to forskjellige modeller?
Leola Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 ja du har cameleon, frog og gecco. cameleon erden største og vanligste.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Hei jeg har to venninner som har Cameleon vognen og elsker den, spesielt i byen, ikke så god utenom asfalten men da kan man visst bare snu slik at de store hjulene er frem og problemet er løst. Kjempekul vogn assa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå