♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Noen som har et bra middagstips, som jeg kan bruke i kveld?? Skal ha et vennepar på besøk, og klarer ikke å finne på noe jeg kan servere dem.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Taco. Bor du i nærheten av en ica-butikk? Der har de 40% på taco tilbehør )
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Takker for svar Noen flere???
Gjest Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 mussaka (?) med salat og hvitløksbaguetter.. spiser d ikke så ofte men er jo så godt...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Reinsdyrstek, hasselbackpoteter, fløtestuet sopp og viltsaus. Samt masse grønnsaker....mmmmmmmmmm...... Eller biff. Der er fantastisk godt dersom du kan steke den skikkelig. Taco er en sikker vinner, men kanskje litt kjedelig. Har blitt hverdagsmat her i huset i allefall.
prematura har tre små Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Hva med hjemmelaget pizza og en god salat til? Eller lasagne med salat og baguetter, eller gryterett.Wok med kylling eller svinekjøtt, masse grønnsaker og nudler eller ris? Stekt kyllingfilet med peanøttsus, ris og wokgrønnsaker, det er skikkelig godt. Har oppskrift på peanøttsaus hvis du vil ha den?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2007 Tusen takk for gode tips allesammen ) Mye godt. Jeg fant en opskrift i "kokeboka" herunder, som heter " mammas gode kyllinggryte" som jeg tror jeg skal prøve. Serveres med rundstykker og sallat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå