Stratos med 3 barn Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Det virker så bra der! I går ettermiddag fikk jeg feks en epost som fortalte hva de hadde gjort hele uka..... Bilder på sms de første dagene han var der fikk jeg også! Er dette vanlig?
Dibber Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Oi, det hørtes veldig bra ut. Har ikke hørt om det før...
hollering Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Jeg er også storfornøyd med bh,jeg får også mms fra de,med bilde og en liten komentar på hvordan det går,er utrolig godt.
La Perla Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Det høres kjempeflott ut! Det er så utrolig deilig å være fornøyd med barnas barnehage - det er jo så viktig at nettop det fungerer godt. Jeg er også kjempefornøyd med barnehagen til min gutt, selv om vi ikke får sms'er og mms'er.
Mille** Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Så bra at du er fornøyd! Jeg er også kjempefornøyd, personalet er kjempeflink og trivelig og de kommer også til å sende bilder på epost etterhvert. Jentungen har endelig begynt å venne seg til å være borte fra mamma, så nå går alt helt suverent! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå