bitteliten24.06 Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Var på UL i går og hun så Eggløsning den ville komme innen kort tid , og den var i går ettermiddag(vet pga dette slimet)..... Men lurer på om det holdt at vi hadde sengekos kvelden i forvegen???? Er så redd for at jeg ikke fikk dette til...... Beklager dette, men har dere peiling????? Ha en fin dag!!
maya80 Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Det skal kunne gå helt fint, siden sæden overlever opp til 5 døgn men stort sett i 3 dager ihvertfall.
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Bedre å ha sex dagen før et pr dager før el, dette pga da ligger sædcellene og venter på når egget slippes. Håper det klaffet for dere denne gangen, når er ikm`??
bitteliten24.06 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 Tusen tusen takk for svar:) Da slapper jeg av og nyter tiden fremover...... Jeg hadde en SA 13 august,men regner IKM 7-8 September. Håper at det sitter nå :0) Jeg regner ut fra SA , og det gjør også gyn legen min:), men skal ha ul i uke 8 når jeg blir gravid igjen!!(mistet i uke 5-6) OG når har dere IKM??
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Har ikm 1 sept Jeg mista 1 juli var da 9+2 Hadde vært på ul i uke 6 og alt så ok ut Håper på bedre lykke denne gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå