Gå til innhold

naa har det begynt igjen... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, tror ikke jeg orker aa holde humoeret oppe saa mye lenger hvis lillemann skal fortsette aa staa opp midt paa natta. Jo, jeg har jo absolutt ingenting imot aa staa opp for aa amma, men jeg vil gjerne faa sove igjen etterpaa,... Leon vaaktner naa alt mellom klokka 3 og halv 5 for aa faa mat, problemet er at da er han LYS VAAKEN. ingenting nytter, er rett og slett UMULIG aa faa han til aa sovne igjen. Saa da maa jeg staa opp da, midt paa natta og veeeldig troett. saa da er vi oppe da i 2(!!!) timer foer han er klar for senga igjen. Ogsaa vaaktner han jo igjen 1-2 timer etterpaa(innimellom litt lengre heldigvis) og da skal han opp igjen. Naar han da skal legge seg igjen faar jeg sjelden sove. Kjenner naa at dette tar veldig paa...har vaert saann i over en maaned naa. :( Hva skal jeg gjoere? Han faar bare morsmelk naa (og jeg har nok melk virker det som, for han slutter aa drikke foer det blir tomt og er ellers en veldig foernoeyd baby med fin vektoppgang, han er bare lys vaaken desverre midt paa natta)....men jeg lurer paa om jeg blir noedt til aa introdusere noe annet enn pupp for aa faa han til aa sove? Noen med erfaring? Jeg trenger virkelig litt hjelp naa, foer jeg blir helt utslitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det høres ikke greit ut å gå rundt å ikke få sove over mange netter,det jeg kjenner jeg veldig godt til.

Jeg vet ikke hvor gammel poden din er,om han er stor nok til å få fast fød,for da kan det hjelpe,de sier også at barn som får mme sover bedre om natten.

Dette er jo noe du kan tenke over,evt snakke med hs om,for hvis søvnkvalitet din og til poden kan bli bedre av at du gir ham litt mme,kan ikke jeg se at det skal skade.

Hjelper ikke dette,så har jeg noen venner som hadde en sønn med masse kolikk og da fikk de ikke sove.For å avlaste mor,så fikk far lønnet omsorgspermisjon gjennom,den gang trygdekontoert,nå nav.Da måtte de ha attest fra lege om at far trengtes hjemme for å avlaste mor en periode. Tror han var hjemme i en måned.Kanskje det hadde vært et alternativ at dere begynte med litt mme og faren tok ham også av og til?

Jeg vet ikke hva som passer for dere,slenger bare ut det som datt inn i hode på meg.

Skrevet

han er snart 3 1/2 maaned. Jeg har ikke lyst aa begynne med fast foede, men kanskje mme kunne ha hjulpet ja.... Men saken er at jeg vet at han faar i seg all maten han trenger paa kvelden, for han blir helt doesig og sovner av med en gang han er ferdig. samme ved maaltidet rundt midnatt...men saa midt paa natta...da er han ferdig. Ingen andre som har/har hatt barn som har holdt paa slik? kanskje jeg rett og slett maa begynne aa vekke han i 10-tiden og holde han vaaken en time eller 2...? de gangene han har vaert vaaken seinere paa kvelden saa har han pleid aa legge seg ned igjen og ikke staatt opp foer i 7-tiden. da har jeg vaert mye mere uthvilt ogsaa. :) Han sover ogsaa ganske mye paa dagtid, men han maa jo faa sove naar han er trett. :S litt dumt at mamman ikke faar sove naar hun er trett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...