♥Rime♥ Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hvor mange dager over? Jeg har fått på tirsdag, er da 11 dager over. Så håper å bli satt i gang før helga da!! Fikk høre fra føden at man ikke skulle gå mer enn 12 dager over, men klarer ikke helt å tro det før jeg har vært der. Hvis de vil vente til etter helga blir det 17 dager over og det er vel i det drøyeste laget vel? Hva med dere andre?
Krøllefrøken Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Jeg har det på samme måte som deg.. Jeg har fått time til overtidskontroll på mandag, og er da 9 dager over. Men tenker som deg at hvis det ikke skjer noe, og de skal sette meg igang dröyer de det selvfölgelig til over neste helg, tviler på at de setter igang folk i helgene. Og jeg synes det er dröyt å gå så lenge, jeg blir 16 dager over da i såfall. Men det er kanskje ulike rutiner ved forskjellige sykehus?
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Mener dere overtidskontroll hos legen eller på sykehuset? Jeg skal til legen på tirsdag, er da 7 dager over. Hun sa at hun ville sende meg på overtidskontroll når jeg er 12 dager over (fordi dette er praksisen på haukeland) og at de da ville prøve å sette i gang fødselen. Jeg regner med at det blir mandagen (13 dager over), men jeg forsto det som at det egentlig ikke er en kontroll, men at de da setter i gang. Jeg går hvertfall ikke der i fra før jeg har født!! Jeg nekter!!!!
♥Rime♥ Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2007 Hehe, nei enig der..Jeg er også klar til å krangle hvis de vil vente til etter helga. Mener på sykehuset ja, da sjekker de om vi er modne, ser på fostervann og morkake osv. Har også hørt at de ikke setter i gang i helgene. Så da må det bli onsdag eller torsdag på meg! Det bare må!!
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Hvis du har kontroll på tirsdag så kan de da umulig vente til over neste helg?!?! Det er jo helt ulogisk. Tirsdag er jo begynnelsen av uken. Hadde aldri gått med på det hvertfall!! Jeg hadde forlangt å bli satt i gang samme dag jeg, hvorfor vente? Enten er du moden og da er det greit, eller så blir du det sikkert ikke på noen ekstra dager uansett!! Jeg har angst for å gå for lenge, og er sååå lei nå at jeg skal prøve ALT for å bli satt i gang samme dag hvertfall!! Når de har en polisy på 12 dager og jeg mest sannsynlig kommer der på dag 13 så kan de bare prøve seg:P
Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 De fleste leger og JM ønsker at fødselen skal starte av seg selv. Jeg ønska ikke å bli satt i gang jeg da.. Gikk 16 dager over tida.. Ganske drittlei på slutten, men hun kom jo til slutt da.. selv om det tok sin tid..
katjasofie fått lille nurk Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Hei vill bare si det at jeg kranglet meg til å bli satt på kur tidliger.... min termin var den 9 april og ul var den 24 april. ble satt på kur en fredag 4 mai og natt til mandag var ho ute. Det var hær i tromsø så man kan klare å krangle seg til noe også =)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 De begynte igangsetting på meg på en lørdag morgen sist gang (var da 11 dager på overtid, og rutinen der var å sette i gang da), så de gjorde det i hvert fall i helgene også på det sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå